Гаджети, смартфони, планшети • BETATECH.COM.UA • Новинки та огляди

Смартфони

Чи можна повернути чохол для телефону

Table of Contents

Чи можна обміняти чохол від телефону, якщо він не підійшов

Чек я зберегла, чохлом не користувалася, тільки приміряла на телефон і все.

можна, повернути, чохол, телефон

Чи порушено в даному випадку мої права споживача?

Якщо порушені, то як мені тоді діяти далі?

Сказали що телефон не підлягає ремонту на гарантії чи можна повернути гроші

місяць назад я придбала в кредит. через мемесяц в ньому виявилася проблема з батареєю (сигнал про заряд батареї присутній, але сама не заряджається) я віддала телефон по гарантії, через три тижні мені повернули телефон і повідомили про те, що нібито телефон я втопилася і ремонту по гарантії не підлягає.

я висловила претензію, тому що мій завжди перебувати в чохлі і нічого подібного з ним не відбувалося. вони мені нічого не стали пояснювати, а тільки видали висновок експертизи, де я до речі виявила кілька орфографічних помилок (після чого засумнівалася в їх грамотності). я відправила телефон в платну майстерню.

Чи є гарантія на чохол для телефону?

Москва Переглянуто 199 разів. Заданий 2012-02-02 11:22:42 0400 в тематиці «Захист прав споживачів» Купила телефон. до нього плівку на екран і чохол, телефон заглючить.

повертаю. чи повернуть гроші за плівку і чохол?. Купила. до нього плівку на екран і чохол, заглючить. повертаю. чи повернуть гроші за плівку і чохол.

далі 1 відповідь. Москва Переглянуто 350 разів.

Заданий 2013-05-20 11:56:12 0400 в тематиці «Захист прав споживачів» Купила телефон, принесла додому виявилося забули покласти акумулятор в коробку. Купила, принесла додому виявилося забули покласти акумулятор в коробку.

Відповіді до activity book 6 клас з кожним днем ​​ти все рідніше.

де який колір в кольоровому картриджі від принтера Canon pixma mp 250? Катерина Андрєєва, Дмитро Нагієв, Павло Воля, Олександр Ревва, Олена Малишева і багато інших, заради яких я не дивлюся телевізор. Ще помічаю, що коктейлів Молотова у фанатів спочатку не було.

Видобуток “Газпрому” в 2014 році буде найнижчою в історії компанії Правильно. Потрібно берегти ресурси, Які будут належати аудідіскі з англійською мовою Я подружився з ним, коли ми разом боролися проти ободритов. simotynodyly Іди поклич бабусю Пань і матінку П’яту.

«Чому телефон вийшов в 1,5 рази дорожче, ніж ціна на сайті, сказали без якихось гігабайтів у мене нічого працювати не буде»

Зрозуміло, що сама винна, але тут агресивне впаривание. Сума копійчані, але з принципу хочеться повернути, реальне шахраї барижіть телефонами

Їй проїхалися по вухах, впарили разом з телефоном не потрібні чохол, симкарту, флешку і страховку на випадок крадіжки.

Людина мало розбирається, формулювання питання до мене була:

«Чому вийшов в 1,5 рази дорожче, ніж ціна на сайті, сказали без якихось гігабайтів у мене нічого працювати не буде»

Зрозуміло, що сама винна, але тут агресивне впаривание. Сума копійчані, але з принципу хочеться повернути, реальне шахраї барижіть телефонами

Як називається вид страхування, за яким вам запропонували послугу? Що за документи видали у вигляді страховки (договір, поліс)? Чи був чек про оплату страховки?

Видали правила страхування по вашій увазі? Ну і на яку суму телефон застрахований, скільки заплатили за це і як саме називається ризик в страховці?

Чи можна повернути чохол для телефону протягом 14 днів

Привіт, в цій статті ми постараємося відповісти на питання: «Чи можна повернути чохол для телефону протягом 14 днів». Також Ви можете безкоштовно проконсультуватися у юристів онлайн прямо на сайті.

Згідно зі статтею 18 ЗПП, споживач має право висунути до продавця претензію і висунути вимогу повернення, якщо мобільний телефон має недоліки, виявлені в ході експлуатації. В цілому, споживач може звернутися до продавця з наступними вимогами:

Тобто, якщо виробник постачає на реалізацію мобільний телефон в даному чохлі, то роз’єднати ці дві деталі однієї покупки неможливо.

Якщо порушуються права покупця / споживача. Останньому потрібно звернутися за допомогою до відділу по захисту прав.

Чи можна повернути чохол від мобільного телефону

Повернення на підставі договору гарантії можливий при наявності у телефону несправностей. Проблем не виникне, якщо дотримані наступні умови:

  • Гарантійний термін на момент повернення залишається актуальним (то, що пройшло більше 14 днів, не повинно мати значення);
  • Споживач дотримувався умов експлуатації, зазначені в керівництві до користування, не порушував цілісність корпусу телефону, намагаючись розкрити / розібрати / полагодити його самостійно;
  • Пристрій не було залито водою і не піддавалося сильним ударам.

Вітання. Я. редактор цього сайту. Якщо з’являться будь-які питання, не соромтеся, задавайте. Якщо у вас бізнес-пропозицію, то напишіть на пошту, яка розташована в нижній частині сайту.

У той же час, якщо відразу після покупки смартфона були виявлені проблеми в його роботі, клієнт має право вимагати від салону стільникового зв’язку:

Громадянин також має право стягнути з продавця компенсацію за шкоду, яка була заподіяна йому в результаті покупки продукту низької якості.

Якщо ви виявили в телефоні несправності, заводський брак і інші дефекти / недоліки, його повернення протягом чотирнадцяти днів не повинен супроводжуватися особливими труднощами. В даному випадку ви можете навіть не надавати чек, але телефон повинен відповідати таким умовам:

  • Збережені споживчі властивості;
  • Товарний вигляд виробу не порушений.

У ній необхідно вказати обставини, на яких Ви засновуєте Ваші вимоги (на підставі ст. 18 Закону «Про захист прав споживачів») і сформулювати Ваші вимоги.

Несанкціоноване використання матеріалів, розміщених на сайті, заборонено законом про авторські права. При використанні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

Несанкціоноване використання матеріалів, розміщених на сайті, заборонено законом про авторські права. При використанні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

У Цивільному кодексі РФ існує стаття за 02 і стаття за 5 Закону «Про захист прав споживачів», завдяки яким споживач має право повернути стільниковий телефон при виявленні його несправності в місце продажу, в якому він був куплений. Цей закон регулює найбільш часті розбіжності між покупцями продавцями, для захисту прав як одних, так і інших, і підвищення якості отримання послуг.

Насправді причин для обміну стільникового телефону, так само як і повернення його існує не так багато, перерахуємо деякі з них:

Чи можна здати чохол для телефону протягом 14 днів

Повернення вироби буде проходити по-різному, в залежності від того, які були обставини угоди і які мотиви її розірвання:

  • Споживач бажає повернути / замінити телефон протягом 14 днів після покупки;
  • Телефон був куплений в кредит;
  • Касовий чек був загублений;
  • Виріб несправне, але на нього діє гарантійний термін;
  • Телефон був куплений онлайн.

Якщо Вам відмовилися замінити мобільний телефон, або не повертають гроші, то Вам потрібно звернутися з позовною заявою до органів судової влади. Згідно ст. 17 Закону «Про захист прав споживачів» захист прав споживачів здійснюється судом.

І багато хто робить висновки, що так можна повернути і мобільний телефон. Це дійсно можна, але тут є нюанси.

У разі якщо споживач не згоден з висновком експертизи, він має право оскаржити його в судовому порядку.

Як повернути мобільний телефон (смартфон) і повернути гроші за нього

Перед поверненням телефону всі подібні дані, так само як і сторонні додатки, повинні бути видалені, а настройки відновлено заводські. І, природно, не приймуть назад пристрій, який зазнало грубе втручання, наприклад, було перепрошитого. В такому випадку покупець втрачає право не тільки на повернення пристрою в установлений законом термін, але і на його гарантійне сервісне обслуговування.

Чи можна повернути чохол для телефону протягом 14 днів

Привіт, в цій статті ми постараємося відповісти на питання: «Чи можна повернути чохол для телефону протягом 14 днів». Також Ви можете безкоштовно проконсультуватися у юристів онлайн прямо на сайті.

Ви можете ознайомитися з порадами юристів, корисними статтями, скачати зразки документів і надіслати електронною поштою питання.

Такі вимоги обумовлені безліччю причин, вдаватися в які немає сенсу. До слова, зобов’язання щодо повернення грошових коштів за несправні мобільні телефони не прописані в законодавстві.

Згідно зі статтею 18 ЗПП, споживач має право висунути до продавця претензію і висунути вимогу повернення, якщо мобільний телефон має недоліки, виявлені в ході експлуатації. В цілому, споживач може звернутися до продавця з наступними вимогами:

Как уменьшить силиконовый чехол для телефона | Roscase.ru

У разі якщо продавець (уповноважена особа) не задовольнив ваші вимоги в досудовому порядку, необхідно звертатися до суду. Звернення до суду вимагає юридичної кваліфікації, тому для ведення справи в суді ми радимо звертатися до професіоналів.

  • При виявленні будь-якої несправності. це може бути внутрішній брак, допущений ще на етапі виробництва, наявність зовнішніх пошкоджень, які були не помічені при покупці смартфона і т.д.
  • Якщо телефон не влаштував клієнта з якихось окремих характеристиках, однак при цьому справно працює. сюди можна віднести ситуації, коли людина бажає поміняти смартфон на інший колір, розмір екрану і т.д.

Якщо покупець виявляє несправність смартфона вже вдома, після його придбання за гарантією, або протягом якогось часу з початку користування, то можливий обмін або повернення пристрою.

Повернення після закінчення двох тижнів

У Цивільному кодексі РФ існує стаття за 02 і стаття за 5 Закону «Про захист прав споживачів», завдяки яким споживач має право повернути стільниковий телефон при виявленні його несправності в місце продажу, в якому він був куплений. Цей закон регулює найбільш часті розбіжності між покупцями продавцями, для захисту прав як одних, так і інших, і підвищення якості отримання послуг.

Пошук Не хочуть! Розумію, що питання копійчаний (1200 руб.), Але все таки свою позицію хотілося б відстояти до кінця. В результаті написали претензію, на ім’я директора ТОВ. Запропонував написати претензію в двох примірника (на другому попросив поставити печатку і підпис продавця, що претензію отримала).

Повернення вироби буде проходити по-різному, в залежності від того, які були обставини угоди і які мотиви її розірвання:

  • Споживач бажає повернути / замінити телефон протягом 14 днів після покупки;
  • Телефон був куплений в кредит;
  • Касовий чек був загублений;
  • Виріб несправне, але на нього діє гарантійний термін;
  • Телефон був куплений онлайн.

Не залишайте без уваги факти порушення Ваших прав. Якщо Ви вважаєте, що вступивши в подібну справу, Ви втратите більше, ніж отримаєте, витратившись на юристів і втративши час, то Ви помиляєтеся!

READ  Поганий звук в навушниках на телефоні

Стаття 25 Закону РФ «Про захист прав споживачів» Ви перш ніж сказати «так» закон уважно перечитайте.

Юридична компанія «Квінта» допоможе Вам повернути Ваші гроші і стягнути з впертого продавця все належне Вам за законом.

Повернення протягом двотижневого терміну

У разі якщо продавець (уповноважена особа) не бажає відразу повертати сплачені гроші необхідно написати і подати йому претензію. Претензія повинна бути складена юридично грамотно.

Чи підлягає поверненню аксесуари для мобільних

Тобто, якщо виробник постачає на реалізацію мобільний телефон в даному чохлі, то роз’єднати ці дві деталі однієї покупки неможливо.

Якщо порушуються права покупця / споживача. Останньому потрібно звернутися за допомогою до відділу по захисту прав.

Варто розуміти, що істотним недоліком, в разі мобільного телефону або смартфона, можна вважати далеко не всі.

Повернення на підставі договору гарантії можливий при наявності у телефону несправностей. Проблем не виникне, якщо дотримані наступні умови:

  • Гарантійний термін на момент повернення залишається актуальним (то, що пройшло більше 14 днів, не повинно мати значення);
  • Споживач дотримувався умов експлуатації, зазначені в керівництві до користування, не порушував цілісність корпусу телефону, намагаючись розкрити / розібрати / полагодити його самостійно;
  • Пристрій не було залито водою і не піддавалося сильним ударам.

Якщо цей час буде пропущено, то застосувати стягнення до продавця можна буде лише за наявності таких обставин (ч. 3 п. 1 ст. 18 закону «Про ЗПП»):

  • Якщо в стільниковому виявлена ​​суттєва поломка;
  • Якщо це не допомагає у відведений для цього період часу (45 днів);
  • Якщо клієнт не мав можливості користуватися телефоном протягом 30 днів через його неодноразового ремонту.
  • У стільниковому телефоні виявлено значний недолік;
  • Порушення термінів, призначених на ремонт пристрою (понад 45 днів);
  • За останні 30 днів на ремонт, при повторних роботах.

Перед поверненням телефону всі подібні дані, так само як і сторонні додатки, повинні бути видалені, а настройки відновлено заводські. І, природно, не приймуть назад пристрій, який зазнало грубе втручання, наприклад, було перепрошитого. В такому випадку покупець втрачає право не тільки на повернення пристрою в установлений законом термін, але і на його гарантійне сервісне обслуговування.

Отже, ви придбали, але тепер хочете здати аксесуар і виникла необхідність його повернути. Тепер необхідно визначитися з наступним.

Права покупців: чи можна повернути телефон протягом 14 днів?

Сучасній людині важко уявити своє життя без мобільного засобу зв’язку. Телефони розрізняються за вартістю, і більшість з них є для самого широкого споживчого кола. Однак різноманітність асортименту нерідко ставить в тупик: деякі споживачі розуміють, що зробили помилку при виборі тієї або іншої моделі вже після покупки.

Всі судові витрати стягуються за заявою з сторони, що програла, а крім того, в Вашу користь підлягають стягненню моральна шкода і штраф в розмірі 50% від стягненої суми.

Пам’ятайте: представники торгової точки можуть запропонувати вам кілька варіантів замість повернення суми грошей, а саме:

  • Обмін на модель з аналогічними / рівноцінними функціями і характеристиками;
  • Обмін на виріб з відшкодуванням різниці в ціні або з доплатою;
  • Гарантійний ремонт (сервісне обслуговування), оплачуване виробником.

У разі якщо продавець (уповноважена особа) незгодний повертати гроші необхідно написати і подати йому претензію. Претензія повинна бути складена юридично грамотно.

Чи можна повернути чохол для телефону протягом 14 днів

Привіт, в цій статті ми постараємося відповісти на питання: «Чи можна повернути чохол для телефону протягом 14 днів». Також Ви можете безкоштовно проконсультуватися у юристів онлайн прямо на сайті.

Згідно зі статтею 18 ЗПП, споживач має право висунути до продавця претензію і висунути вимогу повернення, якщо мобільний телефон має недоліки, виявлені в ході експлуатації. В цілому, споживач може звернутися до продавця з наступними вимогами:

Чи можна повернути телефон, якщо він не сподобався

Повернення неякісного аксесуара

Принципове значення при поверненні аксесуара має наступні обставини:

    встановлена ​​гарантія на аксесуар; якщо гарантійний термін встановлений, закінчився він; встановлений Термін служби на аксесуар; Якщо термін служби встановлений, закінчився він.

У разі виявлення недоліків ви маєте право:

Что делать, если растянулся чехол?

Термін повернення аксесуара в даному випадку. протягом терміну гарантії | абз. 1 п. 1 ст. 19 ЗоЗПП (запитати | зателефонувати).

Прийом претензій і безкоштовна юридична консультація сьогодні! Телефонуйте:

Вирішіть проблему зараз. правильна і обгрунтована претензія це ключ до успіху!

Термін повернення грошей за аксесуар неналежної якості, на який не закінчився термін гарантії. 10 днів з моменту пред’явлення вимоги | ст. 22 ЗоЗПП (запитати | зателефонувати).

Вимога про відмову від виконання договору і повернення сплаченої суми можна пред’явити:

Крім того, можна повернути аксесуар неналежної якості і зажадати повернення сплаченої суми від:

якщо на аксесуар встановлено гарантійний строк, продавець (уповноважена особа) відповідає за недоліки аксесуара, а то й доведе, що вони виникли:

Таким чином, обставини виникнення недоліків доводить продавець (уповноважена особа) | абз. 2 п. 6 ст. 18 ЗоЗПП | ?

Отримайте інформацію безкоштовно від юристів через чат (справа внизу ↘️) або за цим посиланням.

Якщо цього не відбулося, переходите до кроку 2.

У разі якщо продавець (уповноважена особа) не бажає відразу повертати сплачені гроші необхідно написати і подати йому претензію. Претензія повинна бути складена юридично грамотно.

    Рекомендації по складанню і написання претензії можна знайти тут; Рекомендації щодо подання претензії можна знайти в тут.

При відмові від виконання договору купівлі-продажу аксесуара продавець (уповноважена особа) має право вимагати від вас повернення несправного аксесуара.

Витрати по поверненню аксесуара несе продавець (уповноважена особа) | п. 5 ст. 503 ГК РФ (запитати | зателефонувати).

При отриманні грошей Слід враховувати наступне:

У разі якщо продавець (уповноважена особа) незгодний повертати гроші необхідно написати і подати йому претензію. Претензія повинна бути складена юридично грамотно.

    Рекомендації щодо написання та складання претензії можна знайти тут; Рекомендації щодо подання претензії можна знайти тут.

Продавець (уповноважена особа) має право провести перевірку якості аксесуара. Перевірка якості проводиться за правилами, викладеним в цій статті, в якій ви знайдете більш детальну інформацію.

    Термін проведення перевірки якості. 10 днів з дня пред’явлення вимоги. Перевірка якості проводиться за рахунок продавця (іншої уповноваженої особи). Споживач має право брати участь у перевірці якості аксесуара.

Гроші повертати ніхто не збирався. Тоді Дмитро звернувся до юриста, разом вони пред’явили претензію, зробили свою експертизу і склали правильне позовну заяву.

Прийом претензій і безкоштовна юридична консультація сьогодні! Телефонуйте:

Вирішіть проблему зараз. правильна і обгрунтована претензія це ключ до успіху!

    Термін проведення експертизи. 10 днів з дня пред’явлення вимоги. Експертиза проводиться за рахунок продавця (іншої уповноваженої особи). Споживач має право прісутствувать при проведенні експертизи.

У разі якщо споживач не згоден з висновком експертизи, він має право оскаржити його в судовому порядку.

У разі якщо продавець (уповноважена особа) не задовольнив ваші вимоги в досудовому порядку, необхідно звертатися до суду. Звернення до суду вимагає юридичної кваліфікації, тому для ведення справи в суді ми радимо звертатися до професіоналів.

    Рекомендації щодо написання та складання позовної заяви можна знайти тут. Рекомендації щодо подання позовної заяви можна знайти тут.

У разі якщо продавець (уповноважена особа) не бажає добровільно виконувати рішення суду, ви маєте право на свій вибір:

    звернутися в федеральну службу судових приставів Російської Федерації, на яку покладено функції з примусового виконання судових актів; направити виконавчий документ в банк, в якому у продавця (уповноваженої особи) є рахунок.

При отриманні грошей в позасудовому порядку Слід враховувати наступне:

У разі повернення сплаченої суми за аксесуар в судовому порядку:

    сума стягнення встановлюється в рішенні суду; термін і порядок повернення регулюється законодавством про виконавче провадження.

При відмові від виконання договору купівлі-продажу аксесуара продавець (уповноважена особа) має право вимагати від вас повернення несправного аксесуара, якщо він не був наданий раніше.

Отримайте інформацію безкоштовно від юристів через чат (справа внизу ↘️) або за цим посиланням.

Витрати по поверненню аксесуара несе продавець (уповноважена особа) | п. 5 ст. 503 ГК РФ (запитати | зателефонувати).

повернути аксесуар можна навіть в разі, якщо термін гарантії вже закінчився або ні встановлено.

У разі виявлення недоліків ви маєте право:

Термін повернення аксесуара в даному випадку. 2 роки з моменту передачі | п. 1, п. 5 ст. 19 ЗоЗПП (запитати | зателефонувати).

Термін повернення грошей за аксесуар неналежної якості, на який закінчився термін гарантії (або якщо гарантія не був встановлений). 10 днів з моменту пред’явлення вимоги | ст. 22 ЗоЗПП (запитати | зателефонувати).

Вимога про відмову від виконання договору і повернення сплаченої суми можна пред’явити:

Крім того, можна повернути аксесуар неналежної якості і зажадати повернення сплаченої суми від:

Тягар доказування лежить на споживачі, він сам повинен довести, що недоліки аксесуара виникли до його передачі споживачеві або з причин, які існували до цього моменту | абз. 1 п. 6 ст. 18 ЗоЗПП і п. 5 ст. 19 ЗоЗПП (запитати | зателефонувати).

Не дуже часто, але трапляється, що продавець (уповноважена особа) в даному випадку погоджується повернути гроші навіть після усного вимоги.

Прийом претензій і безкоштовна юридична консультація сьогодні! Телефонуйте:

Вирішіть проблему зараз. правильна і обгрунтована претензія це ключ до успіху!

У разі якщо продавець (уповноважена особа) не бажає відразу повертати сплачені гроші необхідно написати і подати претензію. Претензія повинна бути складена юридично грамотно.

При відмові від виконання договору купівлі-продажу аксесуара продавець (уповноважена особа) має право вимагати від вас повернення несправного аксесуара.

Витрати по поверненню аксесуара несе продавець (уповноважена особа) | п. 5 ст. 503 ГК РФ (запитати | зателефонувати).

При отриманні грошей Слід враховувати наступне:

У разі якщо продавець (уповноважена особа) незгодний повертати гроші необхідно написати і подати продавцю (уповноваженій особі) претензію. Претензія повинна бути складена юридично грамотно.

Отримайте інформацію безкоштовно від юристів через чат (справа внизу ↘️) або за цим посиланням.

Гроші повертати ніхто не збирався. Тоді Дмитро звернувся до юриста, разом вони пред’явили претензію, зробили свою експертизу і склали правильне позовну заяву.

    Рекомендації щодо написання та складання претензії можна знайти тут; Рекомендації щодо подання претензії можна знайти тут.

продавець (уповноважена особа) має право провести перевірку якості аксесуара. Перевірка якості проводиться за правилами, викладеним в цій статті, в якій ви знайдете більш детальну інформацію.

    Термін проведення перевірки якості. 10 днів з дня пред’явлення вимоги. Перевірка якості проводиться за рахунок продавця (іншої уповноваженої особи). Споживач має право брати участь у перевірці якості аксесуара.

якщо продавець (уповноважена особа) не бажає проводити перевірку якості, слід переходити до кроку 3.

У разі якщо продавець (уповноважена особа) вважає, що причиною виникнення недоліків аксесуара є споживач, то споживач зобов’язаний провести експертизу аксесуара з метою встановлення того, що недоліки аксесуара виникли до його передачі споживачеві або з причин, які існували до цього моменту | п. 6 ст. 18 ЗоЗПП (запитати | зателефонувати).

Детальну інформацію про проведення експертизи можна дізнатися з цієї статті на нашому сайті.

У разі якщо продавець (уповноважена особа) не задовольнив ваші вимоги в досудовому порядку, необхідно звертатися до суду. Звернення до суду вимагає юридичної кваліфікації, тому для ведення справи в суді ми радимо звертатися до професіоналів.

    Рекомендації щодо написання та складання позовної заяви можна знайти тут. Рекомендації щодо подання позовної заяви можна знайти тут.

У разі якщо продавець (уповноважена особа) не бажає добровільно виконувати рішення суду, ви маєте право на свій вибір:

    звернутися в федеральну службу судових приставів Російської Федерації, на яку покладено функції з примусового виконання судових актів; направити виконавчий документ в банк, в якому у продавця (уповноваженої особи) є рахунок.
READ  Як зайти в електронну пошту з телефону

При відмові від виконання договору купівлі-продажу аксесуара продавець (уповноважена особа) має право вимагати від вас повернення несправного аксесуара.

Витрати по поверненню аксесуара несе продавець (уповноважена особа) | п. 5 ст. 503 ГК РФ (запитати | зателефонувати).

При отриманні грошей в позасудовому порядку Слід враховувати наступне:

Прийом претензій і безкоштовна юридична консультація сьогодні! Телефонуйте:

Вирішіть проблему зараз. правильна і обгрунтована претензія це ключ до успіху!

У разі повернення сплаченої суми за аксесуар в судовому порядку:

    сума стягнення встановлюється в рішенні суду; термін і порядок повернення регулюється законодавством про виконавче провадження.

Здійснити повернення аксесуара по закінченню 2 років з моменту покупки можна при дотриманні наступних умов.

Термін повернення аксесуара в даному випадку | п. 6 ст. 19 ЗоЗПП:

Почему желтеет силиконовый чехол? Как отбелить силиконовый чехол?

Термін повернення грошей за аксесуар неналежної якості після закінчення 2 років з моменту покупки. 10 днів з моменту пред’явлення вимоги | ст. 22 ЗоЗПП (запитати | зателефонувати).

Отримайте інформацію безкоштовно від юристів через чат (справа внизу ↘️) або за цим посиланням.

Вимога про повернення можна пред’явити:

Тягар доказування лежить на споживачі, він сам повинен довести, що недоліки аксесуара виникли до його передачі споживачеві або з причин, які існували до цього моменту | п. 6 ст. 19 ЗоЗПП (запитати | зателефонувати).

Не дуже часто, але трапляється, що уповноважена особа погоджується повернути гроші навіть після вимоги про ремонт.

У разі коли уповноважена особа не бажає відразу повертати сплачені гроші необхідно написати і подати йому претензію. Претензія повинна бути складена юридично грамотно.

Після настання обставин, зазначених в Кроці 2 необхідно написати і подати продавцю (уповноваженій особі) претензію про повернення сплаченої грошової суми. Претензія повинна бути складена юридично грамотно.

При заяві вимоги про повернення сплаченої грошової суми ви зобов’язані повернути аксесуар.

При отриманні грошей Слід враховувати наступне:

Гроші повертати ніхто не збирався. Тоді Дмитро звернувся до юриста, разом вони пред’явили претензію, зробили свою експертизу і склали правильне позовну заяву.

Після отримання документального підтвердження несправності аксесуара необхідно написати і подати уповноваженій особі претензію про безоплатне усунення недоліків. Претензія повинна бути складена юридично грамотно.

У разі коли уповноважена особа вважає, що причиною виникнення недоліків аксесуара є споживач, то споживач зобов’язаний провести експертизу аксесуара з метою встановлення того, що недоліки аксесуара виникли до його передачі споживачеві або з причин, які існували до цього моменту.

Прийом претензій і безкоштовна юридична консультація сьогодні! Телефонуйте:

Вирішіть проблему зараз. правильна і обгрунтована претензія це ключ до успіху!

Після настання обставин, зазначених в Кроці 1 необхідно написати і подати продавцю (уповноваженій особі) претензію про повернення сплаченої грошової суми. Претензія повинна бути складена юридично грамотно.

У разі якщо продавець (уповноважена особа) не задовольнив ваші вимоги в досудовому порядку, необхідно звертатися до суду. Звернення до суду вимагає юридичної кваліфікації, тому для ведення справи в суді ми радимо звертатися до професіоналів.

    Рекомендації щодо написання та складання позовної заяви можна знайти тут. Рекомендації щодо подання позовної заяви можна знайти тут.

У разі якщо продавець (уповноважена особа) не бажає добровільно виконувати рішення суду, ви маєте право на свій вибір:

Отримайте інформацію безкоштовно від юристів через чат (справа внизу ↘️) або за цим посиланням.

    звернутися в федеральну службу судових приставів Російської Федерації, на яку покладено функції з примусового виконання судових актів; направити виконавчий документ в банк, в якому у продавця (уповноваженої особи) є рахунок.

При заяві вимоги про повернення сплаченої грошової суми ви зобов’язані повернути аксесуар.

При отриманні грошей в позасудовому порядку Слід враховувати наступне:

У разі повернення сплаченої суми за аксесуар в судовому порядку:

    сума стягнення встановлюється в рішенні суду; термін і порядок повернення регулюється законодавством про виконавче провадження.

Чи можна повернути чохол для телефону?

Добрий вечір. Звичайно можете. Відповідно до закону про захист прав споживачів:

Повернення якісного аксесуара

Термін повернення аксесуара в даному випадку. протягом 14 днів не рахуючи дня його покупки | п. 1 ст. 25 ЗоЗПП (запитати | зателефонувати).

Термін повернення грошей за аксесуар належної якості. 3 дні з моменту пред’явлення вимоги | п. 2 ст. 25 ЗоЗПП (запитати | зателефонувати).

Вимога про відмову від виконання договору і повернення сплаченої суми можна пред’явити:

Якщо цього не відбулося, переходите до кроку 2.

У разі якщо продавець (уповноважена особа) не бажає відразу повертати сплачені гроші необхідно написати і подати йому претензію. Претензія повинна бути складена юридично грамотно.

    Рекомендації по складанню і написання претензії можна знайти тут. Рекомендації щодо подання претензії можна знайти в тут.

При відмові від виконання договору купівлі-продажу якісного аксесуара необхідно повернути його назад продавцеві.

При отриманні грошей Слід враховувати наступне:

У разі якщо продавець не згоден повертати гроші необхідно написати і подати йому претензію. Претензія повинна бути складена юридично грамотно.

Прийом претензій і безкоштовна юридична консультація сьогодні! Телефонуйте:

Вирішіть проблему зараз. правильна і обгрунтована претензія це ключ до успіху!

Отримайте інформацію безкоштовно від юристів через чат (справа внизу ↘️) або за цим посиланням.

    Термін проведення експертизи. 3 дні з дня пред’явлення вимоги. Експертиза проводиться за рахунок продавця (іншої уповноваженої особи). Споживач має право прісутствувать при проведенні експертизи.

У разі якщо споживач не згоден з висновком експертизи, він має право оскаржити його в судовому порядку.

У разі якщо продавець не задовольнив ваші вимоги в досудовому порядку, необхідно звертатися до суду. Звернення до суду вимагає юридичної кваліфікації, тому для ведення справи в суді ми радимо звертатися до професіоналів.

    Рекомендації щодо написання та складання позовної заяви можна знайти тут. Рекомендації щодо подання позовної заяви можна знайти тут.

У разі якщо продавець (уповноважена особа) не бажає добровільно виконувати рішення суду, ви маєте право на свій вибір:

    звернутися в федеральну службу судових приставів Російської Федерації, на яку покладено функції з примусового виконання судових актів; направити виконавчий документ в банк, в якому у продавця (уповноваженої особи) є рахунок.

При отриманні грошей в позасудовому порядку Слід враховувати наступне:

У разі повернення сплаченої суми за аксесуар в судовому порядку:

    сума стягнення встановлюється в рішенні суду; термін і порядок повернення регулюється законодавством про виконавче провадження.

При відмові від виконання договору купівлі-продажу аксесуара продавець (уповноважена особа) має право вимагати від вас повернення несправного аксесуара.

На жаль, повернути аксесуар належної якості та отримати гроші, з моменту придбання якого пройшло більше 14 днів за загальним правилом не представляється можливим.

Так, якщо споживачеві не надано можливість негайно отримати при укладанні договору купівлі-продажу аксесуара інформацію про нього, він має право в розумний строк відмовитися виконання договору і зажадати повернення сплаченої за аксесуар суми і відшкодування інших збитків | п. 1 ст. 12 ЗоЗПП (запитати | зателефонувати).

Чи можна повернути чохол для телефону по гарантії

Привіт, в цій статті ми постараємося відповісти на питання: «Чи можна повернути чохол для телефону по гарантії». Також Ви можете безкоштовно проконсультуватися у юристів онлайн прямо на сайті.

Необхідно знати, який вид ламп передбачений виробником автомобіля. За правилами дорожнього руху в автомобілі повинні бути використані тільки ті лампи, які передбачає конструкція транспортного засобу, за самовільну установку ксенону водієві загрожує позбавлення прав. До обмежень відносяться також невідповідність режиму роботи освітлювальних приладів вимогам допуску та невідповідність кольору вогнів.

Як поміняти оригінальний чохол для iPhone по гарантії. Це можливо

Сьогодні буде одна, вельми цікава тема про гарантію Apple, шкіряні чохли для iPhone і компанію Зв’язковий. Розповім про новий досвід звернення в техпідтримку Apple і спілкування з юристами і рядовими співробітниками компанії Зв’язковий.

Коли мова заходить про фірмових аксесуарах Apple, в першу чергу ми згадуємо, наскільки це дорого і не завжди практично (шнурки від зарядок. просто біль). Однак це, скоріше, виняток із правил, адже Apple вельми педантично піклується про якість матеріалів при виготовленні своїх пристроїв.

На жаль, інформації з питання гарантії та обміну фірмових аксесуарів (а саме чохлів) в Мережі знайти не вдалося. Немає таких відомостей і на сайті фруктової компанії, хоча на фірмовій пакувальній коробці мого iPhone 7 Leather Case значиться, що термін обмеженої гарантії 1 рік, а термін служби складає 5 років. Давайте розбиратися з цією гарантією.

Проблема в тому, що мало хто обтяжують себе читанням. Кілька разів в Мережі мені зустрічалися питання про можливість заміни чохла на телефон, ось тільки зрозумілих відповідей не знаходилося.

Все на рівні чуток, що ніби як в європейських або американських Apple Store їх без проблем обмінюють по гарантії. Варто зауважити, що і на сайті Apple не сказано, на що поширюється гарантія в даному випадку. Інформація про продукт дуже лаконічна:

Чохли від Apple точно повторюють контури iPhone, зберігаючи його тонкий профіль. Вони виготовлені зі спеціально обробленої, приємною на дотик шкіри європейського виробництва і з часом покриваються благородною патиною. Колір алюмінієвих кнопок ідеально підходить до чохла. А його підкладка з мікрофібри захищає корпус iPhone. Чохол з iPhone 8 Plus не доведеться знімати навіть під час бездротової зарядки.

Власне, купуємо і радіємо. Цінник звичайно кінський, але тут дійсно, все як і обіцяли. і зовнішній вигляд, і тактильні відчуття чудові. Про фірмовий силіконовий чохол такого сказати не можу, на дотик дуже мерзенний. альтернативні варіанти дешевше і приємніше.

Ніяких додаткових пояснень і рекомендацій по експлуатації та умов гарантії не пропонується, залишається керуватися виключно здоровим глуздом.

Поборів жабу, взяв собі на сімку саме такий фірмовий чохол від Apple зі шкіри молодого дермантина. Однак, радів недовго. Через кілька місяців шкіра, з боків чохла, стала бугриться. Виглядає це зовсім не як «благородні» потертості (саме таке визначення зустрічалося при оглядах цих чохлів на тематичних ресурсах). А скоріше нагадує якісь прищі.

Крім того, чохол довгий час сидів не надто щільно на телефоні і з цієї причини поскрипував з одного краю. Пішло це, приблизно, місяця через три-чотири, але місце «скрипу» тут же зайняла нова біда.

Дивно, але перший раз, мені без особливих проблем поміняли чохол в «зв’язковим» (на хвилиночку, офіційний реселлер Apple в Росії) на аналогічний Leather Case чорного кольору. Цього разу він відразу сів як влитий, та й шкіра здалася дещо інший, ніж була на першому екземплярі.

Однак, через півроку історія повторилася. аналогічні «прищі» по торцях, але тепер в інших місцях, причому контакту з будь-якими агресивними середовищами або рідинами не було, навіть з водою.

Тут вже закрадаються сумніви, чи не продає чи «Зв’язковий», під виглядом фірмової продукції, якусь «пальонки», або це Apple так накосячілі з якістю?

Загалом, в гарантії мені відмовили без пояснення причин, вірніше намагалися засунути якусь дичину. По всій видимості, в «зв’язковим» настали важкі часи. Політика партії змінилася або просто зірки в той день так склалися, але відтепер без особистого схвалення керівництва подібних обмінів не виробляють. Припливли

Зовсім бронебійний аргумент видала одна зі співробітниць салону, заявивши що їй би совість не дозволила приходити і намагатися замінити чохол після декількох місяців використання.

При цьому, гордо продемонструвала, яким чином їй вдалося отколупать бортики на власному силіконовому чохлі. Вогонь-баба! Дайте їй там премію, а краще дві. Ось такі продавці-консультанти. Гаразд, залишимо, питання тактовності спілкування персоналу салону «Зв’язковий» з клієнтами на їх совісті.

Так як самостійно питання такого масштабу і складності вони не вирішують і, бачачи моє наполегливе бажання, а може завдяки письмової претензії, з великим полегшенням мене переадресували до юриста компанії.

READ  Як підключити WhatsApp на телефон

Через два дні з моменту звернення юрист салону «Зв’язковий» зв’язалася зі мною по телефону. Вирішивши не відставати від своєї колеги-консультанта, видала прекрасну формулювання відмови на мою претензію.

Суть в тому, що до них ніхто з подібними проблемами не звертався, вони просто не знають що з цим робити, експертиз таких не проводять і тому, в гарантії мені ВІДМОВЛЕНО. «От якби ви звернулися, хоча б через 2-3 місяці, а краще через 2 тижні (в ідеалі взагалі ніколи)».

«Звідки взялися такі терміни за умови що гарантія вказана 1 рік.” або доведете, що це заводський брак, ось тоді поміняємо або повернемо гроші ». Тут вже посилалися на особисте розпорядження верховного головнокомандувача «Зв’язкового», пана Мільштейна.

Мої незручні питання з приводу річної гарантії і що в неї входить, де ця інформація розміщена на сайті, по всій видимості, застрягли десь у вакуумі Від юриста очікував більшої жвавості діалогу, але вона не була готова відповідати.

Нічим закінчилися і спроби провести аналогії з придбання одягу, взуття, шкіряними сидіннями в авто в період гарантії, аргументи що там теж користуються річчю з моменту покупки ніякого ефекту не справили.

Офіційний ритейлер не спромігся зв’язатися з представництвом компанії Apple з цього питання, що цілком логічно. Може і правда приторговують китайськими підробками, однак це тільки моє оціночне судження. Доведеться все з’ясовувати самому, а компанія «Зв’язковий» вже заробила цей пост, скаргу на захист прав споживачів та мінус одного клієнта.

Я ж залишив заявку через сайт, правда треба було вибрати інший продукт з серійним номером, інакше на дзвінок або чат з представником компанії не потрапити. На відміну від «Зв’язкового», тут не намагаються присоромити.

Наступного тижня повинен прийти відповідь, так що чекати недовго. Вважаю, тема гарантії на оригінальні аксесуари Apple цікава не тільки мені, особливо з огляду на їх вартість.

Отримайте інформацію безкоштовно від юристів через чат (справа внизу ↘️) або за цим посиланням.

Актуальність статті перевірена нами за станом на 09.10.2020, користуючись сайтом ви погоджуєтеся з Правилами

Куплений вами аксесуар виявився неякісним з найрізноманітніших причинами, наприклад:

Набутий аксесуар справний, але не сподобався вам з яких-небудь параметрами, наприклад:

    не сподобався колір аксесуара, його форма або габарити; не влаштовує його дизайн або дизайн окремих елементів; не підійшов його розмір, колір або комплектація і т. п.

Гроші повертати ніхто не збирався. Тоді Дмитро звернувся до юриста, разом вони пред’явили претензію, зробили свою експертизу і склали правильне позовну заяву.

Чи можливо повернути чохол від телефону по гарантії 14 днів

В цьому випадку ви не сплачуєте доставку і отримуєте всі гроші назад.

Гроші повертаються тим способом, яким були внесені: якщо ви оплачували по кредитній карті, сума повернеться на кредитну карту, якщо робили банківський переказ. гроші повернуться на ваш банківський рахунок, і т.п.

Протягом гарантійного терміну можна зробити обмін і повернення чохла, якщо в ньому будуть виявлені дефекти, допущені виробником. Незалежно від ціни (відзначимо, що чохли для мобільних телефонів можуть бути дорогими), в разі виявлення виробничого дефекту доцільно звернутися з претензією до продавця та за вибором:

Розірвання договору в даному випадку можливо на вимогу покупця, якщо причина несправності, поломки чи інших дефектів носить виробничий характер. Якщо продавець відмовиться прийняти. попередьте, що напишете скаргу в Росспоживнагляд, і все вирішиться оперативно, «не відходячи від каси».

Уточнимо, якщо ви плануєте зробити повернення, чохол для телефону не повинен бути частиною нероздільного комплекту.

Тобто, якщо виробник постачає на реалізацію мобільний телефон в даному чохлі, то роз’єднати ці дві деталі однієї покупки неможливо.

У наступних статтях поговоримо про те. і за якими правилами відбувається. Залишайтеся з нами.

ПОДІЛИТИСЯ Попередня статьяСледующая стаття Please enter your comment! Please enter your name here You have entered an incorrect email address!

  • Крістіна до запису
  • до запису
  • Олександр до запису
  • Олександр до запису
  • Олександр до запису

Згорнути Вікторія Димова Співробітник підтримки Правовед.ru Схожі питання вже розглядалися, спробуйте подивитися тут: юристам сайту.

Сьогодні 21.07.2021 ми відповіли на 358 питань. Середній час відповіді. 14 хвилин.

Всі послуги юристів Гарантія кращої ціни. ми домовляємося з юристами в кожному місті про кращу ціну.

  • 07 Ноября 2015 року, 7:53, питання 032009
  • 27 Февраля 2021, 10:51, питання 553296
  • 07 Февраля 2014 року, 20:47, питання 64043
  • 13 Апреля 2021, 20:58 запитання 219500
  • 15 Жовтня 2015 року, 3:17, питання 006875

Відсутність чека не може бути приводом для відмови, так як існує можливість пред’явити інші докази покупки.

  • Ярлик або бирка;
  • Гарантійний талон;
  • Показання свідка.
  • квитанція;

Чи можна повернути чохол для телефону без упаковки

Привіт, шановні читачі юридичного блогу “Ваші проблеми-наша турбота”.

Крім того, Наказом Міністерства Російської Федерації з антимонопольної політики і підтримки підприємництва від 20 травня 1998 р.

5 ст. 18 Закону РФ). Факт придбання у конкретного продавця можна підтвердити показаннями свідків (ст. Дуже часто вони відмовляються приймати назад. Найпопулярніша відмовка в таких випадках:

«У вас немає упаковки, тому я нічим не можу допомогти»

У цій статті ми розповімо про всі тонкощі даного питання.

Наказ 60 Міністерства антимонопольної політики, прийнятий ще в 1998 році, говорить про те ж.

Стаття 16 ФЗ «Про захист прав споживачів» говорить про те, що продавець і виробник не мають права обмежувати покупця, який бажає повернути. Споживач має право обміняти непродовольчий належної якості на аналогічний у продавця, у якого цей був придбаний, якщо вказаний не підійшов за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектації. Споживач має право на ОБМІН непродовольчого належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня його покупки.

далі 1 відповідь. Москва Переглянуто тисяча вісімсот шістьдесят одна раз.

Москва Переглянуто 622 рази. Я вмитися підійшла. red dress автор теми У мене питання, чи можна повернути, якщо упаковка роздерта, або тільки обмін.

Чи зобов’язані повернути суму за додаткові аксесуари, якщо телефон виявився бракованим?

Тому суперечки плавно перетікають з торгової точки в судову інстанцію.

Обмін можливий тільки в тому випадку, якщо:

Вона може виконувати абсолютно будь-яку функцію: декоративну, захисну, привертає увагу і інтерес.

Коли улюблений побутовий прилад різко перестане функціонувати, ви по-справжньому оціните свою мудрість і практичність цієї ради.

Е. Кутафина. Всі види юридичної підтримки для фіз.осіб, IP, організацій.Напісано статей1900Плохо0Полезно! 0

Повернення чохла для телефону

В такому випадку необхідно звернутися в службу нагляду в сфері прав споживачів або в Росспоживнагляд. Покупцеві необхідно зробити наступні дії:

При цьому в якості одержувача повинен бути керівник торгової точки.

Якщо такого пункту немає, то термін повернення чохла для телефону може бути продовжений до 90 діб.

У ряді випадків, за згодою продавця, полягає зворотна угода купівлі-продажу, згідно з якою продавець і покупець міняються місцями.

Заява на повернення складається в 2-х примірниках в довільній формі. Текст повинен містити наступні дані: Основні дані

Внизу заяви прописується дата подачі і підпис з розшифровкою.

  • Якщо термін дії гарантії закінчений.
  • Якщо брак виник через дії покупця;
  • Якщо покупець був заздалегідь поінформований про наявні недоліки;
  • гарантія від точки продажу. яка повинна бути не менше терміну, який вказав виробник.
  • гарантія від виробника. яка встановлюється виробником відповідно до законодавства (наприклад, в ГОСТ);

І процедура повернення в такому випадку буде складною.

Якщо чохол буде неналежної якості, тобто будуть виявлені порушення, дефекти, то згідно зі статтею 18 Закону «Про захист прав споживачів» покупець має право на ряд вимог. Покупець має право на:

Важливо враховувати, що вибір одного з перерахованого вище пункту повинен здійснювати покупець, але ніяк не продавець. Якщо після покупки буде виявлений брак чохла для телефону, то перше, що повинен зробити покупець. це звернутися до продавця.

Саме їй потрібно слідувати, тільки в цьому випадку заява буде мати юридичну силу.

У претензії повинно міститися наступне:

При цьому, до претензії необхідно додати такі документи:

У наступний період проводиться розгляд претензії відповідальною особою продавця.

Щоб зробити все правильно і повернути витрачене, варто звернутися до допомоги професійних юристів.

  • Якщо він належної якості, але не підходить покупцеві за формою, розміром, фасоном, кольором, габаритами або комплектації;
  • Якщо він неналежної якості, має серйозний брак або нестача;

Теж саме говориться і в Наказі 60 МАП від 1998 року.

Згідно з чинним Законодавством, без упаковки можливо при задоволенні наступних умов:

  • З моменту його покупки пройшло не більше двох тижнів;

Відлік двотижневого строку починається з наступних після дня набуття діб.

  • Товар зберіг той же вид, що і в день покупки. Тобто також упакований, зберіг всі ярлики, наклейки, етикетки;
  • Товар не підходить за однією з наступних характеристик: формі, фасону, розміру, кольору, габаритам або комплектації;

Тут продавець може причепитися, вказавши на пошкоджену або відсутню упаковку, однак, покупець має право нагадати про існування статті 26.1 Закону “Про захист прав споживачів”.

  • Товар не був у експлуатації;
  • У покупця зберігся чек або квитанція, що підтверджують покупку;

Інформація Заява має бути складено в двох примірниках, один з яких залишається на руках у покупця (з відміткою про ознайомлення продавцем), а інший передається продавцеві на розгляд.

Після цього покупець може зажадати:

Якщо продавець відмовляється задовольняти вимоги покупця через відсутність упаковки. а вказівки відповідної норми Закону не надає належного ефекту, покупець має право зробити одну з наступних маніпуляцій:

Перейшовши за посиланням, ви зможете завантажити необхідні зразки документів:

Павло Полянський Досвід роботи юристом з 2003 року. Закінчив Московський державний відкритий університет з червоним дипломом.

Повернути чохол від планшета

Якщо чохол належної якості і просто вам не підійшов, Тоді вся упаковка повинна бути збережено.

Але продавець за законом має три дні терміну для повернення грошей.

Чи можна повернути аксесуари до телефону при поверненні самого телефону?

»01.12.2015Город: УфаВопрос: Купив в салоні зв’язку мобільний телефон, а до нього. чохол і захисну плівку на екран. Але протягом тижня помітив на екрані биті пікселі. і вирішив повернути апарат.

Астрахані (ул.Боевая, 25а). Але він мені не підійшов. Але пройшов місяць, ні.

Санкт-Петербург Згорнути Консультація юриста онлайн Відповідь на сайті протягом 15 хвилин Відповіді юристів (1)

Почитавши форуми переконалася, дійсно у цих телефонів Sony така проблема (випуск листопад-грудень 2014 року) багатьом міняють по гарантії або споживачі пишуть Оф. пр.Sony. Що можна зробити в такій ситуації. як повернути гроші

Можна, можливо! І в Україні, і в Росії, і в інших цивілізованих країнах є Закон «Про захист прав споживачів».

Всякий доросла людина повинна з цим законом ознайомитися, а ще краще. роздрукувати його, щоб демонструвати особливо непоступливим продавцям.

У статтях цього закону є умови повернення придбання.

А ось розуміла б Лена свої права, так змогла б легко повернути браковану кофту навіть без чека.

Тепер необхідно визначитися з наступним.

Збережіть свій час і гроші. зателефонуйте за вказаними нижче телефонами, або зверніться до онлайн консультанта в правому нижньому углу.↘ Це швидко і ефективно!

Цілодобово і безкоштовно! Москва і МОСанкт-Петербург і ЛО ВАЖЛИВО! Безкоштовна консультація ні до чого Вас не зобов’язує!

BETATECH.COM.UA 2021