Гаджети, смартфони, планшети • BETATECH.COM.UA • Новинки та огляди

Смартфони

Як прив’язати соціальну карту до телефону

Як оформити соціальну карту жителя Московської області

Проект «Соціальна карта жителя Московської області» був запущений в 2005 році. Однак до сих пір багато громадян, які мають право на соціальні пільги та допомоги, не володіють достатньою інформацією про карту. Що таке СКМО, для кого вона призначена і які дає переваги, читайте в матеріалі порталу mosreg.ru.

Що таке соціальна карта

Соціальна карта жителя Московської області

Соціальна карта жителя Московської області. це безкоштовна багатофункціональна іменна пластикова карта, яка надає додаткові заходи соціальної підтримки. Оформити її можуть:

При цьому вони повинні мати постійну реєстрацію в Підмосков’ї.

Що дає соціальна карта

Тримачі СКМО мають право на безкоштовний проїзд на всіх видах наземного міського пасажирського транспорту загального користування Московської області (крім таксі, маршрутного таксі) та на залізничному транспорті приміського сполучення.

Документи для оформлення СКМО

Как привязать карту к телефону? (Мобильное приложение CityCard)

При оформленні соціальної карти жителя Московської області кожної категорії громадян буде потрібно зібрати певний пакет документів.

Регіональні та федеральні пільговики і пенсіонери без пільгового статусу для оформлення соціальної картки повинні подати такі документи:

страхове свідоцтво обов’язкового пенсійного страхування;

поліс обов’язкового медичного страхування;

соціальну, карта, телефон

всі посвідчення, що підтверджують право на пільги: інваліда, ветерана війни, жителя блокадного Ленінграда, ветерана праці, реабілітованого, учасника ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС та інші;

соціальну, карта, телефон

Для оформлення СКМО дітям з багатодітних сімей старше 7 років необхідно подати такі документи:

свідоцтво про народження або паспорт дитини;

довідку з навчального закладу денної форми навчання (для учнів від 16 до 23 років);

довідку з місця проживання (для дітей до 14 років);

поліс обов’язкового медичного страхування;

свідоцтво про постановку на облік в податковому органі. ідентифікаційний номер платника податків (за наявності);

Для оформлення соціальної картки дітям-інвалідам старше 7 років необхідно подати такі документи:

свідоцтво про народження або паспорт дитини;

довідку з місця проживання (для дітей до 14 років);

страхове свідоцтво обов’язкового пенсійного страхування;

поліс обов’язкового медичного страхування;

Для оформлення СКМО батькам і іншим законним представникам дитини-інваліда віком до 18 років, які не одержали соцкарту з інших підстав, необхідно подати такі документи:

страхове свідоцтво обов’язкового пенсійного страхування;

поліс обов’язкового медичного страхування;

свідоцтво про постановку на облік в податковому органі. ідентифікаційний номер платника податків (за наявності);

довідку бюро МСЕ про інвалідність дитини;

Как привязать банковскую карту к телефону / Подключаем к GOOGLE PAY / ANDROID PAY

свідоцтво про народження або паспорт дитини;

Для оформлення картки дітям старше 7 років, які отримують пенсію у зв’язку з втратою годувальника, необхідно подати такі документи:

свідоцтво про народження або паспорт дитини;

пенсійне посвідчення (для дітей старше 14 років);

довідку з місця проживання (для дітей до 14 років);

страхове свідоцтво обов’язкового пенсійного страхування;

поліс обов’язкового медичного страхування;

довідку з вузу про навчання за очною формою (для дітей старше 18 років);

При подачі документів діти старше 10 років ставлять особистий підпис в анкеті-заяві.

Оформити соціальну карту можна в МФЦ і в територіальному підрозділі регіонального Мінсоцзахисту, при цьому написати заяву на отримання карти можна і в електронному вигляді. через портал державних послуг. При зверненні в МФЦ або в відділення Мінсоцзахисту потрібно прийти в обумовлений день з усіма документами і оформити заяву.

Оформлення карти через портал держпослуг

Для того щоб оформити заяву на видачу соціальної карти жителя Московської області через портал держпослуг, необхідно зареєструватися в системі. Після реєстрації можна приступити до заяви. Увійдіть в розділ «Видача, заміна і припинення дії в установленому порядку соціальних карт жителів Московської області» і заповніть заяву.

Після його успішного оформлення на електронну адресу прийде повідомлення про прийняття заяви. Готову СКМО можна буде забрати в МФЦ і територіальному підрозділі Мінсоцзахисту. Для отримання картки необхідно подати такі документи:

розписку-повідомлення, видану установою при подачі документів.

соціальну, карта, телефон

Термін виготовлення карти становить 30-45 днів. На час виготовлення СКМО громадянину видається тимчасовий квиток жителя Московської області.

Соціальна карта видається строком на п’ять років. Після закінчення терміну СКМО підлягає заміні. Для цього слід звернутися до місцевого МФЦ, територіального підрозділу регіонального Мінсоцзахисту або написати заяву на сайті держпослуг. При зверненні в офіс МФЦ або адміністрацію при собі необхідно мати паспорт та соціальну карту. послуга безкоштовна.

У разі якщо карта була загублена або пошкоджена, її відновлення здійснюється за рахунок власника. Подати заяву на повторне виготовлення картки можна в офісах МФЦ і через портал держпослуг. Для цього будуть потрібні наступні документи:

квитанція про оплату повторного виготовлення;

READ  Як прибрати дрібні подряпини з екрану телефону

зіпсована соціальна карта (зламана, тріснути, гнуті і т.п.) вилучається;

пенсіонери силових структур у віці до 60 років (чоловіки) і до 55 років (жінки) подають довідку про розмір пенсії та довідку про заробітну плату (непрацюючі представляють трудову книжку).

При заміні СКМО в зв’язку зі зміною облікових даних власника перевипуск соціальної картки здійснюється безкоштовно. Для цього необхідно подати такі документи:

документ. підстава зміни облікових даних (свідоцтво про укладення або розірвання шлюбу, свідоцтво про зміну імені, по батькові);

Порядок отримання соціальної картки учня

Для пільгової оплати проїзду учнів середніх і середньо-спеціальних навчальних закладів на Московському метрополітені в даний час використовується соціальна карта учня (СКУ). СКУ. персоналізована карта, що має кілька додатків і поєднує в собі функції обслуговування пільгових категорій громадян з функціями платіжної картки.

Для отримання СКУ учень може оформити анкету-заявку на її виготовлення на порталі гос.услуг www.mos.ru/services/ або (при неможливості заповнити анкету на порталі гос.услуг) звернутися в один з центрів державних послуг м Москви «Мої документи ». На сьогоднішній день відкриті близько 100 таких центрів. Всі вони працюють по екстериторіальний принцип, тобто учні можуть звертатися для отримання соціальної карти в будь-який зручний для себе центр незалежно від місця проживання або місцезнаходження навчального закладу. Телефон довідкової служби центрів державних послуг м Москви «Мої документи»: 8-495-777-77-77.

З усіх питань виготовлення і використання соціальної карти необхідно звертатися в організацію, уповноважену постановою від 18.11.2014 р 68-ПП на здійснення діяльності з випуску, видачі та обслуговування соціальних карт. ГУП «Московський соціальний регістр» (МСР). Телефон «гарячої косильною волосіні» ГУП МСР: 8-495-539-55-55, адреса сайту ГУП МСР: www.soccard.ru

Інформацію щодо термінів виготовлення конкретної соціальної карти можна дізнатись за телефоном «гарячої косильною волосіні» ГУП «Московський соціальний регістр» або на сайті ГУП «Московський соціальний регістр» з використанням сервісу “Запит про стан обробки анкети-заявки та виготовлення карти” за електронною адресою: http://www.soccard.ru/request/

Порядок дій при пошкодженні соціальної карти учня

При відмові в роботі соціальної карти учня (СКУ) з причини її фізичного пошкодження і (або) пошкодження електронної пам’яті необхідно виготовити нову соціальну карту. Для отримання нової СКУ учень може оформити анкету-заявку на її виготовлення на порталі гос.услуг www.mos.ru/services/ або (при неможливості заповнити анкету на порталі гос.услуг) звернутися в один з центрів державних послуг м Москви «Мої документи ». На сьогоднішній день відкриті близько 100 таких центрів. Всі вони працюють по екстериторіальний принцип, тобто учні можуть звертатися для отримання соціальної карти в будь-який зручний для себе центр незалежно від місця проживання або місцезнаходження навчального закладу. Телефон довідкової служби центрів державних послуг м Москви «Мої документи»: 8-495-777-77-77.

Інформацію щодо термінів виготовлення конкретної соціальної карти можна дізнатись за телефоном «гарячої косильною волосіні» ГУП «Московський соціальний регістр» 8-495-539-55-55 (щодня з 08.00 до 20.00) або на сайті ГУП «Московський соціальний регістр» з використанням сервісу “Запит про стан обробки анкети-заявки та виготовлення карти” за електронною адресою: http://www.soccard.ru/request/

За умови, що переізготавліваемая карта має неистекший оплачений термін дії учень може звернутися в вікна Пасажирського агентства метрополітену в Сервісних центрах «Московський транспорт» для вирішення питання проїзду в метрополітені на оплачений період. При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу, і переізготавліваемую карту.

Сервісний центр «Московський транспорт» Адреса: вул. Стара Басманная, д. 20, корп. 1 Проїзд: до ст. метро «Бауманська», «Курська» або «Червоні ворота».

Сервісний центр «Московський транспорт» Адреса: вул. 1905 року, д. 25 Проїзд: до ст. метро «Вулиця 1905 року», далі. пішки 10 хвилин.

Телефон Контакт-центру «Московський транспорт»: (495) 539-54-54; 3210 (з мобільного тел.)

Графік роботи Сервісних центрів: понеділок-неділя з 08.00 до 20.00 (без обіду).

УВАГА! При виготовленні нової соціальної карти все раніше виготовлені карти, які надають право пільгового проїзду, будуть заблоковані, і використовувати їх для оплати проїзду після здачі нової анкети-заявки не можна.

Порядок дій при анулюванні соціальної карти учня

При анулюванні з стоп-листу соціальної карти учня (СКУ) необхідно виготовити нову соціальну карту. Для отримання нової СКУ учень може оформити анкету-заявку на її виготовлення на порталі гос.услуг www.mos.ru/services/ або (при неможливості заповнити анкету на порталі гос.услуг) звернутися в один з центрів державних послуг м Москви «Мої документи ». На сьогоднішній день відкриті близько 100 таких центрів. Всі вони працюють по екстериторіальний принцип, тобто учні можуть звертатися для отримання соціальної карти в будь-який зручний для себе центр незалежно від місця проживання або місцезнаходження навчального закладу. Телефон довідкової служби центрів державних послуг м Москви «Мої документи»: 8-495-777-77-77.

Причину анулювання карти та інформацію щодо термінів виготовлення конкретної соціальної карти можна дізнатись за телефоном «гарячої косильною волосіні» ГУП «Московський соціальний регістр» 8-495-539-55-55 (щодня з 08.00 до 20.00) або на сайті ГУП «Московський соціальний регістр »з використанням сервісу” Запит про стан обробки анкети-заявки та виготовлення карти “за електронною адресою: http://www.soccard.ru/request/

За умови, що анульована карта має неистекший оплачений термін дії учень може звернутися в вікна Пасажирського агентства метрополітену в Сервісних центрах «Московський транспорт» для вирішення питання проїзду в метрополітені на оплачений період. При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу, і анульовану карту.

READ  Що йде в комплекті з iPhone 11

Сервісний центр «Московський транспорт» Адреса: вул. Стара Басманная, д. 20, корп. 1 Проїзд: до ст. метро «Бауманська», «Курська» або «Червоні ворота».

Сервісний центр «Московський транспорт» Адреса: вул. 1905 року, д. 25 Проїзд: до ст. метро «Вулиця 1905 року», далі. пішки 10 хвилин.

Как правильно НАСТРОИТЬ NFC на ЛЮБОМ Телефоне Android?! Бесконтактная Оплата Google Pay (Android)!

Телефон Контакт-центру «Московський транспорт»: (495) 539-54-54; 3210 (з мобільного тел.)

Графік роботи Сервісних центрів: понеділок-неділя з 08.00 до 20.00 (без обіду).

УВАГА! При виготовленні нової соціальної карти все раніше виготовлені карти, які надають право пільгового проїзду, будуть заблоковані, і використовувати їх для оплати проїзду після здачі нової анкети-заявки не можна.

Порядок дій при втраті соціальної карти учня

При втраті соціальної карти учня (СКУ) необхідно виготовити нову соціальну карту. Для отримання нової СКУ учень може оформити анкету-заявку на її виготовлення на порталі гос.услуг www.mos.ru/services/ або (при неможливості заповнити анкету на порталі гос.услуг) звернутися в один з центрів державних послуг м Москви «Мої документи ». На сьогоднішній день відкриті близько 100 таких центрів. Всі вони працюють по екстериторіальний принцип, тобто учні можуть звертатися для отримання соціальної карти в будь-який зручний для себе центр незалежно від місця проживання або місцезнаходження навчального закладу. Телефон довідкової служби центрів державних послуг м Москви «Мої документи»: 8-495-777-77-77.

Інформацію щодо термінів виготовлення конкретної соціальної карти можна дізнатись за телефоном «гарячої косильною волосіні» ГУП «Московський соціальний регістр» 8-495-539-55-55 (щодня з 08.00 до 20.00) або на сайті ГУП «Московський соціальний регістр» з використанням сервісу “Запит про стан обробки анкети-заявки та виготовлення карти” за електронною адресою: http://www.soccard.ru/request/

За умови, що втрачена карта має неистекший оплачений термін дії учень може звернутися в вікна Пасажирського агентства метрополітену в Сервісних центрах «Московський транспорт» для вирішення питання проїзду в метрополітені на оплачений період. При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу.

Сервісний центр «Московський транспорт» Адреса: вул. Стара Басманная, д. 20, корп. 1 Проїзд: до ст. метро «Бауманська», «Курська» або «Червоні ворота».

Сервісний центр «Московський транспорт» Адреса: вул. 1905 року, д. 25 Проїзд: до ст. метро «Вулиця 1905 року», далі. пішки 10 хвилин.

Телефон Контакт-центру «Московський транспорт»: (495) 539-54-54; 3210 (з мобільного тел.)

Графік роботи Сервісних центрів: понеділок-неділя з 08.00 до 20.00 (без обіду).

УВАГА! При виготовленні нової соціальної карти все раніше виготовлені карти, які надають право пільгового проїзду, будуть заблоковані, і використовувати їх для оплати проїзду після здачі нової анкети-заявки не можна.

Порядок користування соціальною карткою учня в метрополітені

Соціальну карту учня (СКУ) не можна піддавати сильному охолодженню (нижче.40 ° С) і нагрівання (понад 60 ° С), поміщати у вологий або агресивне середовище, згинати, піддавати дії механічних навантажень або електромагнітних полів, порушувати цілісність покриття карти.

Учень (або один з його батьків, родичів) може в будь-якій касі метрополітену в будь-який день місяця оплатити проїзд на поточний календарний місяць і місяць, наступний за поточним. При цьому на СКУ записується термін її дії.

Прохід на станцію метрополітену з соціальної карті здійснюється тільки через турнікет автоматичного контрольного пункту (АКП). Для проходу необхідно:

переконатися, що пристрій контролю знаходиться в початковому стані (червоний індикатор горить, зелений погашений, на екрані висвічується інформація «Прикладіть квиток до жовтого колі»);

докласти карту будь-якою стороною до пристрою контролю (жовтий круг) на достатню для спрацьовування пристрою час;

переконатися, що загорівся зелений індикатор;

якщо зелений індикатор загорівся, а лунає звуковий сигнал і дозволу проходу немає (горить червоний індикатор, на екрані висвічується інформація «Повторно прикладіть квиток до жовтого колі»), необхідно повторно докласти квиток до пристрою контролю, переконатися, що загорівся зелений індикатор, і пройти через турнікет.

Повторний прохід можливий тільки через сім хвилин.

У разі неможливості проходу необхідно спробувати пройти через інший турнікет. При неможливості проходу через інший турнікет учень повинен перевірити термін дії карти на інформаційному терміналі, встановленому в кожному вестибюлі станцій метрополітену. Якщо термін дії карти не закінчився, необхідно звернутися в будь-яку касу метрополітену до касира або старшому касиру.

Учень несе персональну відповідальність за збереження своєї соціальної карти. Використання для проїзду соціальної карти іншими особами заборонено. Використання для проїзду декількох пільгових проїзних документів неправомірно.

При втраті соціальної карти, механічному пошкодженні картки, втрати ПІН-коду, відмову в роботі соціальної карти, закінчення терміну дії карти, зміні П.І.Б. учня або найменування навчального закладу (перехід в ін. навчальний заклад, вступ до ВНЗ), при отриманні нової соціальної карти, виготовленої з помилками, при анулюванні карти необхідно виготовити нову карту шляхом подачі заявки через портал гос.услуг www.mos.ru/services / або (при неможливості заповнити анкету на порталі гос.услуг) звернутися в один з центрів державних послуг м Москви «Мої документи». На сьогоднішній день відкриті близько 100 таких центрів. Всі вони працюють по екстериторіальний принцип, тобто учні можуть звертатися для отримання соціальної карти в будь-який зручний для себе центр незалежно від місця проживання або місцезнаходження навчального закладу. Телефон довідкової служби центрів державних послуг м Москви «Мої документи»: 8-495-587-88-88.

За умови, що переізготавліваемая карта має неистекший оплачений термін дії учень може звернутися в вікна Пасажирського агентства метрополітену в Сервісних центрах «Московський транспорт» для вирішення питання проїзду в метрополітені на оплачений період. При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу, і переізготавліваемую карту.

READ  Перенесення даних з телефону на телефон Samsung

Сервісний центр «Московський транспорт» Адреса: вул. Стара Басманная, д. 20, корп. 1 Проїзд: до ст. метро «Бауманська», «Курська» або «Червоні ворота».

Сервісний центр «Московський транспорт» Адреса: вул. 1905 року, д. 25 Проїзд: до ст. метро «Вулиця 1905 року», далі. пішки 10 хвилин.

Телефон Контакт-центру «Московський транспорт»: (495) 539-54-54; 3210 (з мобільного тел.)

Графік роботи Сервісних центрів: понеділок-неділя з 08.00 до 20.00 (без обіду).

УВАГА! При виготовленні нової соціальної карти все раніше виготовлені карти, які надають право пільгового проїзду, будуть заблоковані, і використовувати їх для оплати проїзду після здачі нової анкети-заявки не можна.

Соціальна карта учня

Законом р Москви від 23.11.2005 р 0 «Про соціальну підтримку сімей з дітьми в місті Москві» пільга з оплати проїзду надана навчаються за очною формою навчання в державних освітніх установах і недержавних освітніх організаціях, що мають державну акредитацію, за програмами початкової загальної, основної загальної, середньої (повної) загальної освіти, які навчаються за очною формою навчання в державних освітніх установах і недержавних освітніх організаціях, що мають державну акредитацію, за програмами початкової професійної освіти, студентам, які навчаються за очною формою навчання в державних освітніх установах і недержавних освітніх організаціях, мають державну акредитацію, за програмами середньої та вищої професійної освіти.

Особам, які навчаються екстерном, за сімейною, вечірньої, очно-заочної або заочною формою навчання, а також особам, які отримують додаткове (не основне) освіту, пільга по оплаті проїзду не надано.

Згідно з постановою Уряду Москви від 18.11.2014 68-ПП «Про випуск, видачі та обслуговуванні соціальних карт в місті Москві», реалізація права на пільгову оплату проїзду здійснюється за допомогою соціальної картки учня (СКУ). Для виготовлення нової та заміни раніше виготовленої соціальної карти необхідно оформити анкету-заявку на її виготовлення на порталі гос.услуг www.mos.ru/services/ або (при неможливості заповнити анкету на порталі гос.услуг) звернутися в один з центрів державних послуг г. Москви «Мої документи». На сьогоднішній день відкриті близько 100 таких центрів. Всі вони працюють по екстериторіальний принцип, тобто учні можуть звертатися для отримання соціальної карти в будь-який зручний для себе центр незалежно від місця проживання або місцезнаходження навчального закладу. Телефон довідкової служби центрів державних послуг м Москви «Мої документи»: 7 (495) 777-77-77, адреса сайту: www.md.mos.ru

З усіх питань виготовлення і використання соціальної карти необхідно звертатися в організацію, уповноважену постановою 68-ПП від 18.11.2014 на здійснення діяльності з випуску, видачі та обслуговування соціальних карт. ГУП «Московський соціальний регістр». Телефон «гарячої косильною волосіні»: 7 (495) 539-55-55, адреса сайту: www.soccard.ru

Зручне додаток: понад 26 тисяч учнів поповнили карти москвича онлайн

Більше 26 тисяч школярів, студентів, ординаторів та аспірантів поповнили свої карти москвича за допомогою мобільного додатку «Метро Москви». Функція з’явилася в додатку в жовтні 2018 року. З тих пір затребуваність сервісу регулярно зростає. Так, в перші два тижні квітня їм скористалися чотири тисячі учнів. це майже в п’ять разів більше, ніж за аналогічний період в березні. Основна частка поповнень доводиться на початок місяця.

«З появою нової функції школярі, студенти, аспіранти та ординатори можуть оплачувати проїзд, не звертаючись для запису поїздок до жовтим терміналів або в каси на станції. Щоб записати пільговий проїзний для проїзду в метро, ​​потрібно докласти карту москвича до телефону на операційній системі Android з модулем NFC, який підтримує роботу з картами москвича і “Трійкою”. Це допомагає економити час пасажирів ». розповів заступник Мера Москви, керівник Департаменту транспорту та розвитку дорожньо-транспортної інфраструктури Максим Ліксутов.

Школярі, студенти, ординатори та аспіранти. це близько 10 відсотків пасажирів метро. Вони користуються пільгами на проїзд. Місячний проїзний на метро для учнів варто 395 рублів, а на наземний транспорт. 260 рублів. Для проїзду на громадському транспорті по карті москвича потрібно мати при собі студентський квиток. Раніше школярам, ​​студентам, ординаторам і аспірантам потрібно було звертатися до кас або ж користуватися автоматами з продажу квитків (ці способи поповнення карти доступні і зараз).

Мобільний додаток «Метро Москви» почало працювати у 2017 році. Його скачали вже більше двох мільйонів пасажирів. За допомогою пуш-повідомлень користувачі сервісу можуть першими дізнаватися про введення нових станцій і запланованих ремонтних роботах. Додаток сумісний з розумними годинами Android Wear і Apple Watch і підтримує голосовий помічник Siri.

«Метро Москви» дозволяє будувати маршрут з урахуванням графіка руху всього міського транспорту і приміських електричок: сервіс підкаже дорогу до конкретної точки, вирахує час у дорозі, кількість зупинок, а також вартість поїздки. Крім того, в додатку пронумеровані виходи зі станцій і вказані вулиці, до яких вони ведуть. У сервісі є функція поповнення карти «Трійка» за допомогою Samsung Pay і Apple Pay.

BETATECH.COM.UA 2021