Гаджети, смартфони, планшети • BETATECH.COM.UA • Новинки та огляди

Огляди

Як зробити слайд презентацію на комп’ютері

Table of Contents

Як створити презентацію і додати слайди

Щоб зробити презентацію, потрібно спочатку в розділі «Файл» меню Повер Поінт натиснути на пункт «Створити», а потім вибрати один із запропонованих варіантів, як оформити її (можна буде потім змінити самому). У кожній темі вже підібрано гарне поєднання фону, ключових квітів, шрифту та інших параметрів. Також можна відразу натиснути «Створити», тоді буде використаний «порожній» шаблон.

Щоб додати слайди використовуйте спеціальну кнопку в підміню «Головна».

При кліці по нижній частині кнопки відкриється вибір одного з попередньо встановлених макетів слайда.

Якщо хочете зробити фоном картинку, або залити його (одним кольором або як градієнт), в меню презентації в Microsoft PowerPoint виберіть Дизайн і далі з інструментів виберіть Формат фону. Відкриється спеціальна панель, де можна перемикатися між варіантами і коригувати їх параметри.

Внесені зміни за замовчуванням застосовуються до виділеного слайду.

Рекомендується час від часу створювати презентацію, щоб при збої не втратити її. Зробити це можна через меню «Файл».

Підказка: команда швидкого збереження. Ctrl-S.

Вирішіть, де зберегти презентацію. зробити нову або вибрати існуючу папку на комп’ютері, або ж використовувати хмарне сховище.

Робота з мультимедіа

Щоб зробити презентацію зі слайдами живіший, можна додати в неї знаходиться на компютері мультимедійний файл, так само як і створити новий. Для цього в підміню вставки використовуйте відповідний пункт.

По кліку на нього з’явиться вибір варіантів:

  • відео. дозволяє вказати ролик з PC або з інтернету;
  • звук. припускає інтеграцію вже наявного треку або запис нового аудіофрагмента;
  • запис екрану. викликає спеціальний модуль для запису дій, в якому можна вказати область, активувати звуковий супровід (з мікрофона) і відображення покажчика мишки.

PowerPoint Online

Онлайн версія редактора презентацій від MS доступна за адресою https://goo.gl/VXCC37. Принцип дій у нього збігається з аналогічною програмою для PC.

Как сделать презентацию в PowerPoint. эффекты в РowerPoint

Однак є й деякі відмінності. Наприклад, на панелі вставки відсутня можливість додати діаграму. А ось картинки, таблиці, фігури і гіперпосилання легко додаються.

Також за замовчуванням використовується спрощений режим відображення стрічки меню, але його можна перемикачем в верхній частині повернути до повного вигляду.

Що використовувати для створення презентації

Є різні засоби для підготовки презентаційних матеріалів:

  • редактори, що встановлюються на PC. Якщо сумніваєтеся, в якій програмі на комп’ютері краще зробити презентацію, спробуйте фактично став стандартом PowerPoint і один з його аналогів, наприклад, вільний Impress з пакету OpenOffice. Порівняйте відчуття і виберіть відповідний саме вам інструмент;
  • онлайн-сервіси, для яких потрібно тільки браузер. Такі інструменти є як у Microsoft, так і у Google і інших компаній.

онлайн інструменти

Якщо потрібно зробити презентацію безкоштовно, але хочеться обійтися без PowerPoint, можна використовувати онлайн інструменти (правда, без реєстрації обійтися навряд чи вийде). Втім, якщо у вас вже є аккаунт Microsoft або Google, відповідні сервіси будуть вам доступні.

Вставка додаткових елементів

Для вставки зображень використовується окрема кнопка в розділі Вставка. По кліку на неї відкриється діалог вибору файлу, де потрібно вказати картинку і натиснути «Вставити». Також в цьому розділі меню є інструменти для додавання таблиці, діаграм і інших елементів.

Якщо своєї графіки не вистачає, можна вибрати вставку зображення з інтернету. Пошук проводиться за допомогою розробленого Microsoft пошукача Bing.

Лайфхак: для швидкої вставки можна використовувати іконки, які з’являються безпосередньо в порожньому полі.

План презентації

Перш, ніж братися за мишку або набирати текст, продумайте план виступу. Можна побудувати його по одному з обкатаних шаблонів, наприклад, «Проблема. рішення. аргументи», або ж продумати свій варіант структури. Головне, щоб послідовність викладу підводила слухачів до тієї ідеї, яку ви закладаєте в презентацію як головну мету.

Рекомендується робити план масштабується, тобто, залишати можливість скоротити або навпаки збільшити час, що виділяється на слайд. Тоді ви з легкістю адаптуєте виступ під будь-які тимчасові рамки.

Додавання спецефектів

Під спецефектами варто мати на увазі переходи між слайдами, поява і зникнення тексту. Щоб додасть спецефекти потрібно виділити перший слайд, в ньому заголовок і перейти у вкладку «Анімація». Тут натискаємо «Додати анімацію».

зробити, слайд, презентацію, комп, ютері

Вказуємо «Після клацання» або задаємо часовий діапазон виникнення анімації.

Варто відзначити, що анімацію доведеться ставити для кожного заголовка і тексту окремо. Всі анімовані елементи будуть позначатися цифрами.

Також можна для кожного елемента задати вихід. Це спецефект, з яким заголовок, картинка або текст будуть зникати. Ця функція знаходиться в тому ж розділі, що і вхід, тільки потрібно буде прокрутити повзунок вниз.

Після оформлення першого слайда варто перейти до другого і задати анімацію для кожного елемента окремо.

Робота з текстом

Текст варто заздалегідь підготувати. Його потрібно вичитати, перевірити на помилки. Тільки в такому випадку можна підготувати якісну презентацію.

Для роботи з текстом в редакторі PowerPoint є спеціальні текстові блоки. Текст в них можна надрукувати або скопіювати і вставити стандартним способом (CtrlA. виділити, CtrlС. копіювати, CtrlV. вставити).

Вставлений текст можна відформатувати. Для цього на панелі інструментів можна вибрати тип і розмір шрифту, інтервал, орієнтацію тексту, маркований і нумерований списки.

Також варто відзначити, що замість заголовка можна вставити об’єкт WordArt. Для цього переходимо у вкладку «Вставка» і вибираємо букву «А», яка відповідає за об’єкти WordArt.

Далі пишемо текст. За допомогою кнопок орієнтації міняємо розташування тексту.

Таким способом додаємо текс для всіх слайдів.

ВАЖЛИВО! Не варто вставляти занадто багато текстів в слайди. Весь матеріал повинен бути викладений лаконічно. Людина, який буде дивитися презентацію, не повинен бути зайнятий читанням. У нього має бути час, щоб послухати виступає.

Додавання таблиць і графіків

Якщо вам необхідно підготувати ділову презентацію, в якій потрібно використовувати дані статистики, в програмі є функція вставки таблиць і діаграм. Вставити таблицю можна з Excel або намалювати і заповнити вже в редакторі.

У першому випадку (вставка з Excel) варто виконати наступні дії:

  • Вибираємо «Вставка», «Таблиця» і «Вставити з Excel».

Якщо ж заповненої таблиці немає, варто натиснути «Таблиця» і вибрати кількість рядків і стовпців. Під час виділення в вікні презентації будуть відображатися розміри таблиці. Однак їх можна коригувати.

READ  На якому сокеті збирати комп'ютер 2019

Після заповнюємо таблицю необхідною інформацією.

Також в презентацію можна додати графіки та діаграми. Для цього у вкладці «Вставка» потрібно натиснути на кнопку «Діаграма» або вибрати цей же значок на самому слайді.

Відкриється файл Excel. Заповнюємо таблицю даними.

Після заповнення таблиці повертаємося назад до презентації. Тут з’явиться діаграма.

Таким чином, презентацію можна використовувати для надання звітів, порівняння даних.

ВАЖЛИВО! Після закриття файлу Excel діаграма не пропаде.

Як зробити презентацію на комп’ютері: покрокова інструкція зі скринами

Щоб створити презентацію на компютері під керуванням Windows 7 і вище необхідно мати встановлену програму PowerPoint, написаний і перевірений на помилки текст, картинки хорошої якості, відеоматеріали. Варто зазначити, що програма PowerPoint є на всіх PC, на яких встановлений пакет Microsoft Office.

створення слайдів

З створення першого слайда і починається робота в Microsoft PowerPoint. Щоб створити початковий слайд варто виконати наступні дії:

  • Тиснемо «Пуск», «Усі програми», вибираємо «Microsoft Office». У списку шукаємо потрібну програму.
  • Для того, щоб створити новий слайд, досить вибрати на панелі інструментів відповідну функцію або натиснути правою кнопкою миші в лівому меню і вибрати «Створити слайд».

Таким чином можна створити будь-яку кількість слайдів. Всі ці слайди можна відповідно оформити. Білий фон можна замінити наступним способом.

  • Якщо ви хочете, щоб певна тема була застосована до окремих слайдів, варто натиснути правою кнопкою миші на темі і вибрати зі списку підходящий варіант. Наприклад, «Застосувати до виділених слайдів».

Робота з відео та звуковим супроводом

У презентацію також можна додати відео і звук. Для того, щоб додати ролик. Варто виконати наступні дії:

  • Переходимо у вкладку «Вставка» і вибираємо «Відео». Далі вказуємо «З файлу» або «З сайту».

Как сделать самую простую презентацию

Щоб додати аудіо, варто натиснути на кнопку «Звук» і вказати на файл.

Якщо ви хочете, щоб звук тривав протягом усієї презентації, варто у вкладці «Відтворення», в розділі «Початок» виставити значення «Для всіх слайдів».

Також можна налаштувати гучність музичного супроводу. Для цього достатньо натиснути на кнопку «Гучність» і вказати рівень звучання.

Щоб значок звуку не відображався на слайдах, варто поставити позначку «Приховувати при показі».

Додавання картинок і робота з ними

Якщо в презентацію додати картинку, вона стане більш цікавою. Однак для одного слайда рекомендуємо використовувати не більше двох якісних картинок. Переповнення одного слайда зображеннями буде недоречним.

Для вставки зображення в редакторі PowerPoint є цілий блок. Досить перейти у вкладку «Вставка» і вибрати «Малюнок», «Картина», «Знімок», «Фотоальбом».

Варто зазначити, що який би ви спосіб не вибрали, потрібно буде вказати місце зберігання картинки.

Після вибору картинки і додавання її в слайд, положення і розмір можна змінити. Для цього варто скористатися точками по кутах картинки.

Також, якщо картинка заважає, можна вказати її розташування «на задньому плані». В такому випадку текст буде накладатися поверх картинки.

Збереження або перегляд проекту

Після оформлення всіх слайдів необхідно налаштувати презентацію. Переходимо до першого слайду і натискаємо «F5». Запуститься перегляд проекту. Дивимося і вивчаємо недоліки. Виправляємо їх. Після переходимо у вкладку «Показ слайдів» і натискаємо «Налаштування демонстрації». Зазначаємо, як буде відбуватися зміна слайдів (за часом або вручну), параметри показу, черговість слайдів.

Після натискаємо «Зберегти як» і вказуємо, куди зберегти презентацію.

Запустити презентацію можна подвійним клацанням.

Як зробити слайд для презентації в PowerPoint

Офісний пакет від компанії Microsoft користується чималою популярністю. Такими продуктами, як Word, Excel в різних сегментах (бізнес, освіта, виробництво і т.д.). Додатки в першу чергу розраховані на більш-менш досвідчених користувачів, а новачкам буде досить складно користуватися навіть половиною функцій, не кажучи вже про все наборі. Не став винятком і PowerPoint. повністю освоїти цю програму досить складно, зате в нагороду за свої старання ви можете отримати дійсно якісну презентацію, що складається з окремих слайдів. Прочитавши нижчевикладених інструкцію, ви навчитеся самостійно створювати слайди і переходи в PowerPoint, після чого залишиться лише вдосконалювати свої навички.

Наповнення слайда інформацією

Наступний етап. додавання матеріалу на слайд. Розглянемо 3 варіанти: фото, медіа і текст.

    Для додавання зображення перейдіть на вкладку «Вставка», потім натисніть на «Зображення» і виберіть потрібний тип: «Малюнки», «Зображення з Інтернету», «Знімок екрану» або «Фотоальбом».

Після додавання фото його можна переміщати по слайду, змінювати розмір і повертати, що робиться досить просто.

Далі все робиться так само, як в звичайному текстовому редакторі. вибирається шрифт, розмір і т.п., тобто текст оформляється і підганяється під вимоги.

Як медіафайлів, які можна вставити в слайд, входять відео, звуки і запис екрану. Відео можна вставити як з комп’ютера, так і з інтернету, а звук також можна вибрати готовий або записати новий. Пункт «Запис екрану» говорить сам за себе. Всі їх можна знайти, клікнувши по кнопці «Мультимедіа».

  • Всі додані вами об’єкти можна вивести на екран по черзі, використовуючи анімацію. Для цього перейдіть у відповідний розділ. Потім потрібно виділити позицію об’єкта, після чого, натиснувши на «Додати анімацію», вибрати потрібний варіант. Далі слід налаштувати режим появи цього об’єкта. по кліку або за часом. Тут все залежить тільки від ваших вимог. Варто зазначити, що при наявності декількох анімованих об’єктів можна налаштувати порядок їх появи. Для цього скористайтеся стрілками під написом «Змінити порядок анімації».
  • Налаштування дизайну слайда

    Для початку необхідно визначитися з пропорціями слайда і його оформленням. Дане рішення, безсумнівно, залежить від типу презентуемой інформації і місця її показу. Відповідно, для широкоформатних моніторів і проекторів варто використовувати співвідношення 16: 9, а для простих. 4: 3.

    • Змінити розмір слайда в PowerPoint можна вже після створення нового документа. Для цього перейдіть на вкладку «Конструктор», далі «Налаштувати». «Розмір слайда». Якщо вам потрібно якийсь інший формат, клікніть «Налаштувати розмір слайдів» і виберіть потрібний розмір і орієнтацію.

    Далі необхідно визначитися з дизайном. Благо, в програмі є безліч шаблонів. Щоб застосувати один з них, на тій же вкладці «Конструктор» клацніть на вподобану тему. Також варто враховувати, що багато тем мають додаткові варіанти, які можна подивитися і застосувати натиснувши на відповідну кнопку.

    Цілком може бути і така ситуація, що ви не побачите потрібної готової теми. В такому випадку можна зробити власну картинку фоном слайда. Для цього натисніть послідовно «Налаштувати». «Формат тла».

    Далі виберіть пункт «Малюнок або текстура» і натисніть на кнопку «Файл», після чого просто виберіть потрібне зображення на комп’ютері. Варто відзначити, що тут же можна налаштувати прозорість фону і застосувати його до всіх слайдів.

    Збереження слайда як графічного файлу

    Останній пункт зовсім не обов’язковий при створенні презентації, однак може вам коли-небудь стати в нагоді. Йдеться про те, як зберегти слайд як картинку. Це може знадобитися, якщо на комп’ютері, на якому ви збираєтеся показувати презентацію, відсутня PowerPoint. В цьому випадку припасені картинки допоможуть вам не вдарити в бруд обличчям.

    READ  Як налаштувати локальну мережу на комп'ютері

      Для початку виділіть необхідний вам слайд і перейдіть в меню «Файл».

    Відкриється вікно «Провідника». Виберіть в ньому місце, куди хочете зберегти слайд, задайте його ім’я і скористайтеся випадає меню «Тип файлу». Із запропонованого списку виберіть один з графічних форматів (JPG, PNG, BMP). Після цих маніпуляцій натисніть «Зберегти».

    Процес створення слайда

    У процесі створення слайда можна вибрати його формат і фон, наповнити інформацією, а потім зберегти у вигляді графічного файлу, якщо потрібно.

    Додавання додаткових слайдів і переходів

    Розглянемо методику додавання додаткових слайдів і настройку переходів між ними.

      Щоб вставити ще один слайд до презентації, поверніться в «Головний» розділ і виберіть пункт «Створити слайд», після чого підберіть потрібний макет.

  • Щоб налаштувати переходи, відкрийте однойменний розділ і виберіть зі списку необхідну анімацію. Крім цього слід вказати тривалість зміни слайдів і тригер для їх перемикання. Це може бути зміна одним помахом, що зручно, якщо ви збираєтеся коментувати те, що відбувається і точно не знаєте, коли закінчите. Також можна зробити, щоб слайди переключалися автоматично після певного часу. Для цього просто задайте потрібний час у відповідному полі.
  • Як бачите, створювати слайди і робити переходи між ними досить просто. Потрібно лише послідовно виконати всі перераховані вище дії. Згодом ви самі знайдете способи зробити презентацію красивіше і якісніше.

    Крім цієї статті, на сайті ще 12223 інструкцій. Додайте сайт Lumpics.ru в закладки (CTRLD) і ми точно ще придамося вам.

    Віддячите автора, поділіться статтею в соціальних мережах.

    Збереження або перегляд проекту

    Після оформлення всіх слайдів необхідно налаштувати презентацію. Переходимо до першого слайду і натискаємо «F5». Запуститься перегляд проекту. Дивимося і вивчаємо недоліки. Виправляємо їх. Після переходимо у вкладку «Показ слайдів» і натискаємо «Налаштування демонстрації». Зазначаємо, як буде відбуватися зміна слайдів (за часом або вручну), параметри показу, черговість слайдів.

    Після натискаємо «Зберегти як» і вказуємо, куди зберегти презентацію.

    Запустити презентацію можна подвійним клацанням.

    Як створити презентацію дивіться в

    Слайди заповнюються інформацією точно так же, як і в програмі Microsoft Word.

    Текст. Для друку тексту потрібно клацнути в те місце, де він повинен бути (наприклад, в частину «Заголовок слайда»). Почне блимати паличка, яка символізує курсор. Просто друкуємо текст на клавіатурі.

    Збільшити або зменшити літери можна через ось це поле:

    А шрифт, тобто вид букв, можна змінити ось тут:

    Зробити це можна як до друку, так і з уже готовим текстом. Тільки його потрібно попередньо виділити.

    Для цього натиснути на ліву кнопку мишки в кінці тексту і, не відпускаючи її, тягнути в початок. Як тільки він закраситься іншим кольором (а, значить, виділиться), кнопку мишки потрібно відпустити.

    Фото. Натисніть на вкладку «Вставка» вгорі програми. Для додавання зображень використовуйте кнопки «Малюнок» і «Кліп» (Картинка).

    Кнопка «Малюнок» використовується для додавання фотографії зі свого комп’ютера. Для цього потрібно вибрати фото через спеціальне віконце.

    А можна просто скопіювати фотографію з комп‘ютера і вставити її в слайд.

    «Кліп». це картинки, які вбудовані в саму програму. Можна вибрати будь-яку з них через форму пошуку з правого боку.

    У більш сучасних версіях PowerPoint є ще кнопка «Знімок». Через неї можна сфотографувати екран і вставити цей знімок прямо в слайд.

    Але можна це зробити і звичайним способом, за допомогою скріншота.

    Вибираємо потрібну кількість осередків і клацаємо лівою кнопкою мишки для закріплення результату.

    Для заповнення таблиці клацаємо по потрібній комірці і друкуємо текст. Вгорі, через закладку «Конструктор» (Робота з таблицями) можна змінити її оформлення.

    Графіки, діаграми. Для їх створення також використовуємо вкладку «Вставка». через кнопку «Діаграма».

    Після вибору відповідного варіанту відкриється ще одна програма (Excel) з даними. Через них і потрібно правити додану діаграму.

    Інше. Також вкладка «Вставка» дозволяє додавати в слайди геометричні фігури, математичні формули, ефектний текст (WordArt) і багато іншого.

    демонстрація

    Для демонстрації перейдіть в «Показ слайдів». Натиснувши на кнопку «З початку», презентація розпочнеться з першого слайда. А натиснувши на «З поточного слайда». з того, що в даний момент відкритий на екрані.

    При показі презентації кожен слайд буде розширено на весь екран. За замовчуванням перемикання між ними відбувається вручну. мишкою або кнопками зі стрілками на клавіатурі.

    Щоб вийти з режиму демонстрації, натисніть на клавішу Esc на клавіатурі (угорі ліворуч).

    Якщо потрібно, щоб слайди переключалися не вручну, а автоматично, натисніть на кнопку «Налаштування часу».

    Після такого налаштування, як правило, слайди будуть відображатися трохи по-іншому, що не завжди зручно. Для повернення до колишнього вигляду просто клацніть два рази лівою кнопкою мишки по будь-якого слайду.

    Анімація. При демонстрації слайди йдуть один за одним без будь-яких ефектів. просто змінюються. Але можна налаштувати між ними різні красиві переходи. Робиться це за допомогою вкладки «Анімація» ( «Переходи» у версіях 2010-2016).

    Тут можна вибрати відповідний перехід. За замовчуванням він застосовується до того слайду, який відкритий в даний момент. Але можна застосувати і до всіх слайдів відразу, для цього натиснути на кнопку «Застосувати до всіх».

    Також можна зробити такі переходи не тільки між слайдами, а й між елементами. Наприклад, на слайді є заголовок, текст і фото. Можна зробити так, щоб спочатку з’являвся заголовок, потім плавно виникав текст, а після нього. фотографія.

    У PowerPoint 2007 для цього у вкладці є спеціальна частина «Анімація» і «Налаштування анімації».

    У більш сучасних версіях програми (2010-2016) для настройки таких переходів зробили окрему вкладку «Анімація».

    Перед тим, як застосувати ефект до якого-небудь елементу, його потрібно спочатку виділити.

    Текст в powerpoint

    Після того як доповідь створений, його необхідно оформити. Як правило, на всіх сторінках повинен бути текст. короткі фрази або цілі речення. Вставляти текст можна безпосередньо з інших документів або ж додавати самостійно, наприклад:

    • Вибрати необхідну ділянку і клікнути по ньому кнопкою.
    • Набрати необхідний текст.
    • За допомогою верхнього меню powerpoint, яке дуже схоже на Word, налаштувати шрифт, розмір, колір.
    • За допомогою миші можна пересувати текст.

    створення слайдів

    З створення першого слайда і починається робота в Microsoft PowerPoint. Щоб створити початковий слайд варто виконати наступні дії:

    • Тиснемо «Пуск», «Усі програми», вибираємо «Microsoft Office». У списку шукаємо потрібну програму.
    • Відкриється PowerPoint. Перший слайд створюється автоматично. Він складається з заголовка і підзаголовка.
    • Заповнюємо ці поля. Вводимо заголовок і підзаголовок.
    • Для того, щоб створити новий слайд, досить вибрати на панелі інструментів відповідну функцію або натиснути правою кнопкою миші в лівому меню і вибрати «Створити слайд».
    • Наступний слайд буде мати іншу структуру: заголовок і текст слайда.
    • Якщо необхідно змінити структуру слайда, необхідно натиснути на кнопку «Розмітка слайда» і вибрати підходящий варіант.

    Таким чином можна створити будь-яку кількість слайдів. Всі ці слайди можна відповідно оформити. Білий фон можна замінити наступним способом.

    • Переходимо у вкладку «Дизайн» і вибираємо відповідну тему.
    • Всі слайди автоматично змінять своє оформлення.
    • Якщо ви хочете, щоб певна тема була застосована до окремих слайдів, варто натиснути правою кнопкою миші на темі і вибрати зі списку підходящий варіант. Наприклад, «Застосувати до виділених слайдів».
    • Як бачимо, перший слайд отримав отличимое оформлення від другого.
    READ  Як встановити дату і час на комп'ютері

    Як створити презентацію powerpoint

    Для роботи вам знадобиться комп’ютер або ноутбук. Другий варіант кращий, тому що його можна принести на місце виступу і підключити відразу ж до проектора. Перед тим як зробити презентацію в powerpoint, необхідно знайти всю інформацію, яка буде використана, скласти план доповіді. Пам’ятайте, що зберігає програма результат в форматі електронної книги pdf, можна лише почути через powerpoint або PDF Reader.

    Перед початком виготовлення важливо чітко розуміти, що презентація. це підкріплення і супровід ваших слів, але не заміна. Слід добре продумувати всі складові, підшукати необхідні матеріали. Концепція виступу стане основою дизайну, структури, вибору шрифту і багато чого іншого. Ось, що повинно стати базою перед тим, як зробити гарну презентацію в powerpoint:

    • тема для презентації;
    • текст;
    • малюнки, фото та графіки (там, де доречні);
    • музика та інші звуки (якщо замислюється і музичний супровід).

    Для того щоб почати роботу, включите редактор презентацій powerpoint. І тут перед вами постануть кілька важливих завдань:

    • використовувати готовий шаблон;
    • створювати кожен слайд окремо вручну;
    • використовувати стандартний дизайн або зробити власний.

    Створення презентацій в PowerPoint

    Зайдіть в Пуск. Всі програми. Microsoft Office і виберіть зі списку Microsoft Office PowerPoint.

    Відкриється програма, зовні дуже схожа на Word. Але листи у неї трохи менше за розміром і називаються слайди. Саме на них і буде розміщуватися вся інформація.

    Щоб вставити слайд натисніть на кнопку «Створити слайд» вгорі (закладка «Головна»).

    У лівій частині програми показані всі додані слайди, щоб було зручніше між ними перемикатися. Для видалення зайвого потрібно натиснути по ньому правою кнопкою мишки і вибрати пункт «Видалити слайд».

    Щоб поміняти розташування елементів, натисніть на кнопку «Макет» вгорі і виберіть відповідний варіант зі списку.

    Зберігати презентацію слід так само, як і в програмі Word. через «Файл» (круглу кнопку в лівому кутку). «Зберегти як».

    Щоб зберегти можна дізнатися з ось цього уроку.

    оформлення

    Спочатку слайди додаються в класичному вигляді. білого кольору, як звичайні листи. Але можна цей вид і змінити. Для цього в програмі є спеціальна вкладка «Дизайн».

    Найважливіша частина. Теми. Це вже готові варіанти оформлення.

    За замовчуванням обрана тема застосовується відразу до всіх слайдів. Але можна призначити її тільки для деяких. Для цього виділіть потрібні слайди (з лівого боку, утримуючи клавішу Ctrl), потім клацніть правою кнопкою мишки і виберіть пункт «Застосувати до виділених слайдів».

    А коригувати призначене оформлення можна через кнопки «Кольори», «Шрифти», «Стилі тла».

    Вимоги до презентацій

    Будь-яка презентація вимагає слайдів. Зазвичай їх кількість становить 10-15, на більш серйозний виступ готують більше число.

    • мінімальна кількість тексту;
    • якомога більшу кількість слайдів з картинками, таблицями, графіками.

    Як створити презентацію на комп’ютері: покрокова інструкція

    Сьогодні успішний виступ, яке може бути пов’язане як із захистом дипломником випускної кваліфікаційної роботи, так і з бесідою менеджера з аудиторією, яка відвідає зустріч в конкретну фірму, діловими партнерами, супроводжується презентацією. Як створювати на комп’ютері цей документ, буде розглянуто в рамках даної статті.

    Програми для створення презентацій

    Для того щоб з’ясувати, як створювати презентації на комп’ютері, потрібно дізнатися, в яких додатках їх можна створити. Основним з них є MS PowerPoint, хоча існують і інші подібні програми. LibreOffice Impress, Kingsoft Presentation і інші.

    Почнемо з’ясовувати питання про те, як створити презентацію на комп’ютері з Windows 7.

    Створення титульного аркуша

    Титульний слайд повинен бути красивим, що привертає увагу аудиторії. При його створенні потрібно звернути увагу на наступні чинники:

    • розмір тексту повинен бути великим;
    • рекомендується не додавати на цей лист звукові ефекти;
    • колір краще підібрати спокійний, щоб на ньому можна було розглянути наведений текст.

    На титульному аркуші пишуть назву проекту, дані виконавця, цілі і завдання.

    Текст може бути доданий шляхом використання об’єкта WordArt.

    Додавання зображень

    Вони можуть бути вставлені через таб «Вставка» і натискання на піктограму зображення або картинки. Також їх можна додати з зовнішнього джерела шляхом копіювання і вставки. Вставити зображення можна на будь-яку область слайда.

    Таким чином можна створити презентацію на комп’ютері самому. Як помістити текст попереду картинки? Це питання часто виникає при створенні презентації. Для цього потрібно клацнути по доданому зображенню мишкою, з контекстного меню вибрати «Задній план». Тоді картинка виявиться за текстом.

    Додавання анімації

    Для того щоб зрозуміти, як створити слайдовую презентацію на комп’ютері, необхідно розглянути можливості додавання анімації в неї. З її допомогою можна вставляти в презентації різні ефекти або застосовувати їх до окремих зображень. Для здійснення дій над ними проробляються наступні кроки:

    • перехід в таб «Анімація»;
    • в лівій бічній панелі вибирається слайд, до якого буде вона застосовуватися;
    • на панелі здійснюється клік по «Області анімації»;
    • вибирається та частина слайда, яка буде піддаватися впливу певного ефекту;
    • на панелі із зірочками, яка стала активною, вибирається той ефект, який необхідний;
    • в лівому нижньому кутку виставляється тривалість ефекту в секундах.

    Анімація може бути створена і для переходу між слайдами. Це здійснюється на Табі «Переходи». Тут вибирається вид переходу, в «Параметрах ефектів» можна задати додавання звуку, спосіб зміни слайдів. по кліку миші або автоматично через деякий час. За замовчуванням ефект застосовується до одного слайду. Щоб використовувати його на всіх, потрібно натиснути на відповідну кнопку. «Застосувати до всіх».

    При цьому потрібно не перевантажити презентацію ефектами. Будь-яка анімація повинна мати певне смислове навантаження. Не варто створювати переходи занадто довгими. У більшості випадків підлаштувати свій виступ під конкретний час досить складно, тому краще використовувати перехід по кліку миші.

    Всі описані вище дії можуть застосовуватися при вирішенні питання: “Як створити презентацію на комп’ютері Windows 10?” У цій операційній системі можна використовувати ту ж програму, використовуючи всі її можливості.

    створення слайдів

    На початку роботи потрібно відповісти на питання: «Як створити презентацію на комп‘ютері зі слайдами?» Презентація повинна бути барвисто оформлена. Для цього у вкладці «Дизайн» додатка MS PowerPoint вибирається тема оформлення, яка буде застосована до всіх слайдів. Якщо ж її необхідно використовувати тільки на деяких, то її можна буде змінити після їх створення. Для цього потрібно вибрати необхідні з них, натиснувши Ctrl, і вибрати з контекстного меню «Застосувати тільки до виділених. ». Крім цього, теми можна створити самостійно, використовуючи свої зображення.

    Перший слайд створюється автоматично при створенні презентації. Наступні. на вкладці «Головне» вибирається «Створити слайд».

    BETATECH.COM.UA 2021