Гаджети, смартфони, планшети • BETATECH.COM.UA • Новинки та огляди

Смартфони

Можна поміняти телефон якщо не сподобався

Table of Contents

Як послатися на недостовірну чи неповну інформацію про виріб

  • Ви трохи покористувалися апаратом і виявили в ньому невідповідність заявленим властивостям в супровідній документації. Згідно п. 2 ст. 10 ЗоЗПП продавець повинен передати достовірну інформацію про виріб. Ви можете зажадати віддати гроші, сплачені за таку продукцію.
  • В комплекті разом з телефоном інструкція була іноземною мовою (без перекладу), а також коротким, а не докладним описом.

Як домовитися з продавцем

Розмовляйте краще з вищестоящими працівниками, які мають більше повноважень. У великої торговельної мережі, можливо, вам підуть назустріч.

Повернення смартфона неналежної якості

  • він виник не з вини покупця;
  • покупець не був попереджений заздалегідь про наявність недоліків;
  • складіть претензію на ім’я продавця;
  • пред’явіть пристрій, касовий чек, гарантійний талон.

Якщо телефон узятий в кредит

Якщо кредит надав банк або МФО, зробіть наступне:

Магазин зобов’язаний оплатити відсотки за кредит тільки в разі повернення вироби з браком.

Термін розгляду претензії

  • обміняти на інший апарат. 7 днів;
  • покупець має намір повернути гроші. 10 днів.

Якщо нічого не допомогло

Якщо претензія покупця ігнорується, слід звернутися за допомогою до суду. В цьому випадку ви повернете не тільки гроші, але і компенсацію моральної шкоди, неустойку за прострочення повернення грошей.

Перед зверненням зберіть докази своєї правоти і підготуйте позовну заяву.

Відмовитися від доставки можна в будь-який час.

  • Складіть заяву, що ви хочете віддати покупку назад, прикладіть до нього копію посвідчення особи. А касовий чек краще віддати, коли ви переконаєтеся в тому, що оформлення повернення або обміну завершено.
  • Поверніть продавцеві покупку, гарантійний талон, все, що було в комплекті, ярлики і бирки повинні бути збережені. Якщо заводська упаковка порушена, вам не мають права відмовити в ваших вимогах.
  • Поміняйте місцями смартфон на відповідну модель або дочекайтеся отримання грошей.

10 Типичных Ошибок При Покупке Смартфона! КАК НЕ ПОТЕРЯТЬ ДЕНЬГИ?

Терміни повернення грошових коштів

Продавець зобов’язаний повернути вартість покупки готівкою в строк до 10 робочих днів, банківським переказом до 30 днів.

Купив телефон він зламався можу я повернути гроші

Правових актів, що регулюють повернення або заміну покупок три:

  • Цивільний кодекс;
  • Закон 300-1 (про захист споживчих прав);
  • Постанова 5.

І в ГК, і в 18 статті закону говориться, що при виявленні неполадок в телефоні, від продавця, імпортера чи виробника (на вибір) можна вимагати:

  • заміни на такий же, але робочий апарат;
  • заміни на телефон іншої моделі (з доплатою або поверненням різниці в ціні);
  • знижки за шлюб;
  • ремонту;
  • повернення грошей.

При цьому на все про все у вас є 15 днів з дня покупки, щоб пред’являти претензію продавцеві.

Цей список опублікований якраз в Постанові Тому здати телефон без недоліків у вас не вийде.

«Недолік не виявлене. Проведена заміна ПО »

На жаль, салони стільникового зв’язку не схильні до того, щоб своєчасно задовольняти всі претензії споживачів, і навіть обгрунтовані претензії.

Що ж робити при отриманні такої відповіді? Ми вважаємо, що в такому випадку необхідно вирішувати питання через суд. Спори про повернення грошей за мобільні телефони відносяться до категорії справ про захист прав споживачів. Тому питання подачі позову і ведення справи в суді багато в чому спрощуються.

По-перше, не треба платити держмито за подачу позовної заяви до суду і можна подавати позов до мирового судді за своїм судовим ділянці, навіть якщо ваш відповідач. федеральна мережа.

По-друге, можна звернутися за допомогою в місцеве товариство із захисту прав споживачів, де в більшості випадків допомогу нададуть безкоштовно.

Хочете ще про розведення? Повернення грошей за телефон: салони стільникового зв’язку розводять знову

Чи можна повернути гроші за телефон на гарантії, якщо він зламався

Віддала телефон на ремонт по гарантії ще 2 тижні тому. Повернути повинні були ще 2 дні тому, але ніякої інформації про телефон досі не дають, кажуть, що ще у постачальника.

Там раптом з’явилися вм’ятини. Кажуть, що так воно спочатку і було Чи можна повернути автомобіль після покупки? Автомобіль ще на гарантії і вже місяць, як в ремонті у московського дилера. І немає ніякої впевненості, що він і потім не буде ламатися. Чи можу я його здати продавцеві і зажадати заміни на новий?

Рік тому в одному з московських автосалонів ми придбали новий автомобіль, з встановленим терміном гарантії 5 років. Зазвичай заміну масла проводили в салоні, де придбали машину, але один раз поміняли масло в автосалоні, який не є дилером Хочу подати в суд на перукарню.

Близько місяця тому ходила в перукарню, показавши фото стрижки, яку хотіла. Але постригли мене не так, як я просила, і вже вдома я побачила, що підстрижена дуже нерівно Чи можна вимагати заміни неякісної фотокамери?

READ  Як видалити відео з телефону

Куплений ноутбук. Через 7 місяців він зламався і був зданий на гарантійний ремонт, однак з’ясувалося, що він ремонту не підлягає.

Мені запропонували замінити його на інший ноутбук Шахрайство майстра і пособництво автосервісу. Ми звернулися в автосервіс і залишили машину у них на ремонт. Після внесення необхідної суми співробітник написав розписку. В обумовлений термін ремонтні роботи виконані не були.

А майстер сервісу зник Пошкодження на автомийці: хто оплатить? Пошкодили машину в автомийці відколи. Стверджують, що була неякісно пофарбована.

Чи обов’язково проведення експертизи? Як мені правильно діяти, щоб відшкодувати збиток? Після ремонту не можу забрати машину зі станції ТО. Ремонт оцінили на 60 тис.

Зміна КВЕД ФОП онлайн та безкоштовно

На початку жовтня привіз передоплату 40 тис. Запропонував віддати мені машину під розписку, але отримав відповідь, що ремонт обійшовся в 80 тис.

Працівники автосервісу викинули замінені деталі машини. Моя машина перебувала кілька днів на ремонті.

Робота була виконана, але старі запчастини, які були зняті з моєї машини, були викинуті співробітниками сервісу Житлове питання Спадкові справи Цивільне право Розірвання шлюбу Трудове право Страхові суперечки Реєстрація підприємств Виконавчий лист Автоюрист Адвокат Сімейний адвокат Кримінальні справи Адміністративне право Податкове право Земельні спори Захист прав споживачів медичне право Авторське право.

Ремонт по гарантії. скільки чекати? Питання: Віддала телефон на ремонт по гарантії ще 2 тижні тому. Машину пошкодили на СТО Моя машина повинна була залишитися кілька днів на ремонтної майданчику станції техобслуговування.

Хочу подати в суд на перукарню Близько місяця тому ходила в перукарню, показавши фото стрижки, яку хотіла. Шахрайство майстра і пособництво автосервісу Ми звернулися в автосервіс і залишили машину у них на ремонт. Працівники автосервісу викинули замінені деталі машини Моя машина перебувала кілька днів на ремонті.

Позбавлення прав Угон транспортного засобу Кримінальні злочини Кримінально-Процесуальний Кодекс Суд Виконавче провадження, судові пристави. Юристи Москви.

  • закон
  • Консультація
  • Довідка
  • Юридичні послуги

Якщо ж Ви таку інформацію отримали, тоді слід керуватися терміном повернення, зазначеним в документах від продавця.

Як повернути гроші за несправний телефон

Якщо покупець виявляє несправність смартфона вже вдома, після його придбання за гарантією, або протягом якогось часу з початку користування, то можливий обмін або повернення пристрою.

Але для цього необхідно витримувати 2 умови:

  • Покупець користувався мобільним пристроєм відповідно до правил експлуатації. не завдавав ніяких механічних пошкоджень, які не кидав і не заливав водою, тобто не сприяв появі несправностей;
  • На покупку діє гарантійний термін обслуговування.

Повернути гроші за телефон на гарантії після ремонту

Іноді швидкий і якісний ремонт по гарантії вирішує всі проблеми. ще недавно несправність приладу починає працювати бездоганно. Але можливий і такий випадок, коли навіть після заміни деяких деталей пристрій на гарантії продовжує ламатися і працювати некоректно.

Як прискорити процес обміну або повернення?

Звичайно, за умови втрати чека можна звернутися до допомоги свідків і доводити свою правоту через суд. Але краще все-таки зберегти всі папери на стільниковий. По крайней мере, на час гарантії.

Під недоліком мається на увазі, що не працює радіо, некоректно функціонує камера і інші функції стільникового.

Деякі продавці стверджують, що якщо гарантія встановлена, то несправність потрібно усунути, а про заміну або повернення апарату не може йти й мови. Однак це зовсім не так!

Тому перше, з чим зіткнеться покупець несправного пристрою. це заява про те, що необхідно провести експертизу. Це засіб, під силу якого змогти встановити з якого часу і з якої причини та чи інша функція мобільного не працює. І як це впливає на якість використання смартфона.

Другий пункт, який потрібно врахувати. після покупки зберігайте чеки, упаковку і всі комплектуючі деталі. Це стане в нагоді, якщо мобільний потрібно буде повернути, наприклад, при поломці.

4 Складіть претензію на непрацюючий апарат в письмовій формі. Лист повинен бути в двох примірниках. Постарайтеся передати його при свідках.

Як підприємцю додати КВЕДи в ЄДР в електронному вигляді через інтернет на порталі Дія

Для цього вам необхідно довести, що недоліки телефону виникли до його передачі вам або з причин, які існували до цього моменту ст.

Якщо я вже віддала телефон в ремонт, чи можу я вимагати гроші? в цьому випадку? якщо розберуть смартфон вони ж повинні поміняти на новий.

Те, як повернути гроші за телефон, залежить від причин: апарат виявився поганої якості або перестав подобатися. Але для перерахування грошей обов’язково писати заяву із зазначенням реквізитів рахунку.

можна, поміняти, телефон, якщо

Повернення телефону неналежної якості проводиться з урахуванням обставин:

Повернути гроші за бракований телефон, віднесений до складних речей, можна. Термін перерахування грошових коштів стандартний. 10 днів.

Умови повернення чи обміну апарату з несправностями

Обміняти або повернути гроші за телефон з дефектами можна, якщо:

Якщо відмовляються віддавати гроші

У випадках, коли покупцеві потрібні назад гроші, на обмін він не претендує, необхідно довести справедливість претензії. Для цього:

  • Перевіряється документація до телефону. для обгрунтувань вимог повернення грошей вона повинна бути іноземною мовою або невелика русифікована інструкція (а не стандартна книжечка).
  • Визначається IMEI телефону для виявлення контрафактної продукції.

Визначити IMEI можна через онлайн-сервіси, які підходять для перевірки різних марок смартфонів і кнопкових телефонів. Вводити потрібно серійний номер пристрою. Відсутність його в базі даних дає право стверджувати, що це контрафакт.

Після отримання претензії у продавця є 10 днів для відповіді. Якщо він відмовляється виконати вимоги, можна подати скаргу:

  • В Росспоживнагляд;
  • В орган із захисту прав споживачів при місцевій адміністрації;
  • В прокуратуру.

Перші дві організації безпосередньо займаються відновленням прав громадян, як споживачів. А ось прокуратуру зацікавить поява контрафактної продукції. Додатково з цього приводу можна звернутися до митних органів. Паралельно можна повідомляти продавця копіями звернень до контролюючих органів. Це стимулює його до пошуку компромісного рішення або задоволенню вимоги про повернення грошей за телефон.

READ  Як видалити пошту з телефону

Які документи потрібно надати?

Не потрібно розмовляти з персоналом грубо, кричати, погрожувати і влаштовувати істерику.

Норми закону про захист споживачів

При цьому повинні дотримуватися наступні умови:

Тобто, якщо застосувати це все до телефону, то здати його можна до того, як почали ним користуватися. Буквально відкрили коробку, включили, подивилися, перевірили продуктивність, роботу відеокамери, звук. Якщо після демонстрації будь-якої із заявлених вище параметрів не задовольнив, його можна поміняти. У разі коли апаратом користувалися, обміняти телефон буде складніше.

  • Обмін пристрої;
  • Знизити вартість покупки;
  • Повернення грошей за нього.

Магазин має право відразу задовольнити вимогу споживача або попередньо відправити телефон на експертизу. За її результатами продавець визначається з рішенням. задовольнити або відмовити заявнику, знайти компромісний варіант.

Ще одна особливість, яку слід враховувати. законодавець визначив перелік тих предметів, які не можна повернути після покупки. Це стосується і технічно складних пристроїв. У судовій практиці неоднозначне ставлення з приводу того, чи вважати телефон таким пристроєм чи ні.

Як прискорити процес?

Крім того, можна послатися на відсутність докладної інструкції до стільникового телефону (так як часто до нього додається лише інструкція), а в наслідок ненадання вичерпної інформації про функції і можливості телефону.

Відмінність повернення сенсорного телефону від звичайного пристрою

У разі спору експертиза проводиться за рахунок продавця.

Чи можна поміняти телефон якщо не сподобався

Те, як повернути гроші за телефон, залежить від причин: апарат виявився поганої якості або перестав подобатися. Але для перерахування грошей обов’язково писати заяву із зазначенням реквізитів рахунку.

Повернення телефону неналежної якості проводиться з урахуванням обставин:

Повернути гроші за бракований телефон, віднесений до складних речей, можна. Термін перерахування грошових коштів стандартний. 10 днів.

На наступний день

Від того, коли саме звернулися. через день або тиждень, істотно ситуація не змінюється. Справний телефон можна поміняти або повернути за нього гроші тільки на розсуд продавця. Інший варіант. встановити, що куплена контрафактна продукція або довести порушення положень ст.ст. 8-10, 12 Закону (ненадання інформації).

Як і у всіх випадках вирішення конфлікту між продавцем і покупцем передбачені досудове і судове врегулювання питання. У першому випадку, має бути розмовляти безпосередньо з продавцем. Завдання. переконати повернути гроші або обміняти телефон або знайти компромісний варіант.

  • Постійний покупець;
  • Телефон не зовсім той, про який говорили при покупці;
  • Чи не задовольняють параметри.

Норми закону про захист споживачів

При цьому повинні дотримуватися наступні умови:

Тобто, якщо застосувати це все до телефону, то здати його можна до того, як почали ним користуватися. Буквально відкрили коробку, включили, подивилися, перевірили продуктивність, роботу відеокамери, звук. Якщо після демонстрації будь-якої із заявлених вище параметрів не задовольнив, його можна поміняти. У разі коли апаратом користувалися, обміняти телефон буде складніше.

  • Обмін пристрої;
  • Знизити вартість покупки;
  • Повернення грошей за нього.

Магазин має право відразу задовольнити вимогу споживача або попередньо відправити телефон на експертизу. За її результатами продавець визначається з рішенням. задовольнити або відмовити заявнику, знайти компромісний варіант.

Ще одна особливість, яку слід враховувати. законодавець визначив перелік тих предметів, які не можна повернути після покупки. Це стосується і технічно складних пристроїв. У судовій практиці неоднозначне ставлення з приводу того, чи вважати телефон таким пристроєм чи ні.

Повернення без поважної причини

  • Чи не влаштовують її форма і габарити;
  • Не подобаються її фасон і колір;
  • Не підходить по комплектації або розміром.

Ці критерії досить суб’єктивні, на будь-який телефон навіть самої останньої моделі іменитого виробника можна вказати, що його форми непривабливі, а колір не підходить до чохла або одязі. Тому у покупця є формальний привід повернути телефон, прикриваючись однією із зазначених причин.

Інший прийом, який можна використовувати в поєднанні з попереднім або самостійно. перевірити пристрій по IMEI. В результаті може виявитися, що куплений телефон. контрафакт, а саме:

  • У базі даних його не існує;
  • Пристрій не призначений для використання на території Росії.

На підставі цих даних слід звернутися до продавця і вимагати повернення грошей. Тут необхідно керуватися ст.ст. 8-10, 12 Закону, положення якого вказують, що покупець повинен інформуватися щодо:

  • виробника пристрою.
  • Основних споживчих властивостей покупки.
  • Його гарантійного терміну.
  • Інших важливих відомостей.

Якщо телефон не призначений для використання на території РФ, це може створити проблеми в майбутньому. Наприклад, сервіси відмовляться брати такий пристрій на обслуговування, здійснювати гарантійний ремонт.

Чи можна повернути телефон протягом 14 днів, якщо він несправний?

Якщо покупка виявилося неякісної, її повернення протягом 14 днів не складе особливих труднощів, головне. володіти інформацією про декілька основоположних правилах:

Якщо в гаджеті були виявлені істотні недоліки, дефекти, шлюб, споживач за законом має право на такі заходи:

  • здійснення повернення грошей;
  • обмін несправного пристрою;
  • проведення ремонтних заходів;
  • зниження вартості девайса.

Заходи щодо повернення технічних пристосувань можуть бути здійснені виключно в ситуації, коли з боку покупця дотримуються певні умовності:

Якщо поломка девайса або виявлення будь-яких невідповідностей вимогам сталися протягом 14 днів з моменту придбання, то покупець може дати відмову продавцеві на пропозицію про ремонт, вважаючи за краще заміну на новий гаджет або повернення грошових коштів. Таким чином, повернення несправного пристрою можливий, про це свідчать чинне законодавство.

Як бути, якщо недавно куплений телефон не сподобався? Напевно, багато хто хоч раз стикалися з подібною ситуацією. Варто знати свої права споживача, щоб вирішити проблему.

Дорогі читачі! Наші статті розповідають про типові способи вирішення юридичних питань, але кожен випадок носить унікальний характер.

Якщо ви хочете дізнатися, як вирішити саме Вашу проблему. звертайтеся в форму онлайн-консультанта справа або телефонуйте за телефонами безкоштовної консультації:

Як прискорити процес обміну або повернення?

На наступний день

Від того, коли саме звернулися. через день або тиждень, істотно ситуація не змінюється. Справний телефон можна поміняти або повернути за нього гроші тільки на розсуд продавця. Інший варіант. встановити, що куплена контрафактна продукція або довести порушення положень ст.ст. 8-10, 12 Закону (ненадання інформації).

READ  Як зробити прозорий чохол для телефону

Як і у всіх випадках вирішення конфлікту між продавцем і покупцем передбачені досудове і судове врегулювання питання. У першому випадку, має бути розмовляти безпосередньо з продавцем. Завдання. переконати повернути гроші або обміняти телефон або знайти компромісний варіант.

  • Постійний покупець;
  • Телефон не зовсім той, про який говорили при покупці;
  • Чи не задовольняють параметри.

Право споживачів на повернення

До претензії потрібно додати копію касового чека.

права споживачів

  • легкі літаки, вертольоти і літаки пристрої з мотором внутрішнього згоряння;
  • машини легкові, мотоцикли, транспортні засоби з двигуном внутрішнього згоряння;
  • трактори, мотоблоки, обладнання для сільського господарства з мотором внутрішнього згоряння;
  • снігоходи та транспортні засоби з двигуном внутрішнього згоряння;
  • суду спортивні, туристські та прогулянкові, катери, човни, яхти і транспортні плавучі засоби з двигуном внутрішнього згоряння;
  • обладнання навігації та бездротового зв’язку, що має сенсорний екран і володіє двома і більше функціями;
  • системні блоки, комп’ютери, ноутбуки, персональні електронні обчислювальні машини;
  • лазерні або струменеві багатофункціональні пристрої, монітори з цифровим блоком управління;
  • комплекти супутникового телебачення, ігрові приставки з цифровим блоком управління;
  • телевізори, проектори з цифровим блоком управління;
  • цифрові фото- і відеокамери, об’єктиви до них і оптичне фото- і кіноустаткування з цифровим блоком управління;
  • холодильники, морозильники, пральні та посудомийні машини, кава-машини, електричні і комбіновані плити і духові шафи, кондиціонери;
  • годинники наручні та кишенькові механічні, електронно-механічні та електронні, з 2 і більше функціями;
  • інструмент електрифікований (машини ручні та переносні електричні).
  • Не влаштовує колір, незручно тримати, не влаштовує модель, просто набрид. телефон можуть обміняти в якості винятку, але тільки протягом двох тижнів.

    Після двотижневого терміну продавець відмовить споживачеві в обмін або повернення телефону вже за законом.

    Які документи потрібно надати?

    Не потрібно розмовляти з персоналом грубо, кричати, погрожувати і влаштовувати істерику.

    Норми закону про захист споживачів

    При цьому повинні дотримуватися наступні умови:

    Тобто, якщо застосувати це все до телефону, то здати його можна до того, як почали ним користуватися. Буквально відкрили коробку, включили, подивилися, перевірили продуктивність, роботу відеокамери, звук. Якщо після демонстрації будь-якої із заявлених вище параметрів не задовольнив, його можна поміняти. У разі коли апаратом користувалися, обміняти телефон буде складніше.

    • Обмін пристрої;
    • Знизити вартість покупки;
    • Повернення грошей за нього.

    Магазин має право відразу задовольнити вимогу споживача або попередньо відправити телефон на експертизу. За її результатами продавець визначається з рішенням. задовольнити або відмовити заявнику, знайти компромісний варіант.

    Задайте його досвідченому юристу з прав споживачів в рамках БЕЗКОШТОВНОЇ консультації!

    Ще одна особливість, яку слід враховувати. законодавець визначив перелік тих предметів, які не можна повернути після покупки. Це стосується і технічно складних пристроїв. У судовій практиці неоднозначне ставлення з приводу того, чи вважати телефон таким пристроєм чи ні.

    На наступний день

    Від того, коли саме звернулися. через день або тиждень, істотно ситуація не змінюється. Справний телефон можна поміняти або повернути за нього гроші тільки на розсуд продавця. Інший варіант. встановити, що куплена контрафактна продукція або довести порушення положень ст.ст. 8-10, 12 Закону (ненадання інформації).

    Як і у всіх випадках вирішення конфлікту між продавцем і покупцем передбачені досудове і судове врегулювання питання. У першому випадку, має бути розмовляти безпосередньо з продавцем. Завдання. переконати повернути гроші або обміняти телефон або знайти компромісний варіант.

    • Постійний покупець;
    • Телефон не зовсім той, про який говорили при покупці;
    • Чи не задовольняють параметри.

    Якщо відмовляються віддавати гроші

    У випадках, коли покупцеві потрібні назад гроші, на обмін він не претендує, необхідно довести справедливість претензії. Для цього:

    • Перевіряється документація до телефону. для обгрунтувань вимог повернення грошей вона повинна бути іноземною мовою або невелика русифікована інструкція (а не стандартна книжечка).
    • Визначається IMEI телефону для виявлення контрафактної продукції.

    Визначити IMEI можна через онлайн-сервіси, які підходять для перевірки різних марок смартфонів і кнопкових телефонів. Вводити потрібно серійний номер пристрою. Відсутність його в базі даних дає право стверджувати, що це контрафакт.

    Після отримання претензії у продавця є 10 днів для відповіді. Якщо він відмовляється виконати вимоги, можна подати скаргу:

    • В Росспоживнагляд;
    • В орган із захисту прав споживачів при місцевій адміністрації;
    • В прокуратуру.

    Перші дві організації безпосередньо займаються відновленням прав громадян, як споживачів. А ось прокуратуру зацікавить поява контрафактної продукції. Додатково з цього приводу можна звернутися до митних органів. Паралельно можна повідомляти продавця копіями звернень до контролюючих органів. Це стимулює його до пошуку компромісного рішення або задоволенню вимоги про повернення грошей за телефон.

    Повернення без поважної причини

    • Чи не влаштовують її форма і габарити;
    • Не подобаються її фасон і колір;
    • Не підходить по комплектації або розміром.

    Ці критерії досить суб’єктивні, на будь-який телефон навіть самої останньої моделі іменитого виробника можна вказати, що його форми непривабливі, а колір не підходить до чохла або одязі. Тому у покупця є формальний привід повернути телефон, прикриваючись однією із зазначених причин.

    Інший прийом, який можна використовувати в поєднанні з попереднім або самостійно. перевірити пристрій по IMEI. В результаті може виявитися, що куплений телефон. контрафакт, а саме:

    • У базі даних його не існує;
    • Пристрій не призначений для використання на території Росії.

    На підставі цих даних слід звернутися до продавця і вимагати повернення грошей. Тут необхідно керуватися ст.ст. 8-10, 12 Закону, положення якого вказують, що покупець повинен інформуватися щодо:

    • виробника пристрою.
    • Основних споживчих властивостей покупки.
    • Його гарантійного терміну.
    • Інших важливих відомостей.

    Якщо телефон не призначений для використання на території РФ, це може створити проблеми в майбутньому. Наприклад, сервіси відмовляться брати такий пристрій на обслуговування, здійснювати гарантійний ремонт.

    BETATECH.COM.UA 2021